[Opel Astra] Jak wyj±ć tyln± kanapę?

Data: 2013-07-08 21:42:53
Autor: Artur Stachura
[Opel Astra] Jak wyj±ć tyln± kanapę?
Dzień dobry wszystkim.

Potrzebuję (w celu wyczyszczenia) wyj±ć siedzisko tylnej kanapy z
Opla Astry. Siedzisko jest niedzielone; trzyma się w czterech
punktach: dwa z przodu siedziska i dwa z tyłu. W okolicy przednich
punktów mocowania spod tapicerki wystaj± plastikowe zawleczki - przy
poci±ganiu (niezbyt mocnym - zawleczki do¶ć delikatne) nie ruszaj±
się ani trochę. Do mocowań tylnych dostępu (od tyłu kanapy) nie ma.

Może kto¶ z Szanownych Grupowiczów "przerabiał temat" i wrzuci jak±¶
podpowiedĽ?

Pozdrawiam,

--
Artur Stachura

Data: 2013-07-09 03:38:50
Autor: BartekK
[Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
W dniu 2013-07-08 23:42, Artur Stachura pisze:
Dzień dobry wszystkim.

Potrzebuję (w celu wyczyszczenia) wyjąć siedzisko tylnej kanapy z
Opla Astry. Siedzisko jest niedzielone; trzyma siÄ™ w czterech
punktach: dwa z przodu siedziska i dwa z tyłu. W okolicy przednich
punktĂłw mocowania spod tapicerki wystajÄ… plastikowe zawleczki - przy
pociąganiu (niezbyt mocnym - zawleczki dość delikatne) nie ruszają
się ani trochę. Do mocowań tylnych dostępu (od tyłu kanapy) nie ma.

Może ktoś z Szanownych Grupowiczów "przerabiał temat" i wrzuci jakąś
podpowiedĹş?
Jeśli są zawleczki, to zapewne podobnie jak w innych oplach- ciągniesz za zawleczkę i równocześnie kanapę ciągniesz do góry.

Data: 2013-07-09 11:15:35
Autor: Artur Stachura
On Tue, 09 Jul 2013 03:38:50 +0200, BartekK <sibi@drut.org> wrote:
[...]

Je¶li s± zawleczki, to zapewne podobnie jak w innych oplach- ci±gniesz za zawleczkę i równocze¶nie kanapę ci±gniesz do góry.

Zrobiłem jak radziłe¶. Trzymało do¶ć mocno, ale udało się. Dzięki serdeczne.

--
Artur Stachura

Data: 2016-09-14 07:49:49
Autor: urszulazamojtel
[Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
Witam w celu wyj¶cia siedziska tylnej kanapy nalezy: - wyci±gn±ć zawleczki pod siedziskiem i poci±gn±ć siedzisko do góry zwalnajac z szczepów. - - aby zdj±ć z zaczepow tylnych trzeba nacisn±ć tylna czę¶ć siedziska do dolu a przednia lekko uniesion± mocno docisn±ć w kierunku poparcia . Ciężkie ale wykonalne

Data: 2019-02-03 04:18:47
Autor: zajac.ryszard63
[Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
Jak wyjac tylna kanape opel astra j4 2013r

Data: 2019-07-19 08:57:01
Autor: slawek.koper
[Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanapę?
Mn..

Data: 2019-07-20 13:25:27
Autor: LordBluzg(R)
[Opel Astra] Jak wyjąć tylną kanap ę?
W dniu 2019-07-19 o 17:57, slawek.koper@gmail.com pisze:
Mn..

> [...]
> za zawleczkę i równocze¶nie kanapę ci±gniesz do góry.

Zrobiłem jak radziłe¶. Trzymało do¶ć mocno, ale udało się.

Było w guglach. Wpisz temat w±tku w google a nie na grupę. S±dzę że zadziała :]

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

[Opel Astra] Jak wyj±ć tyln± kanapę?