Jak wykonać OTB?

Data: 2010-08-20 04:14:10
Autor: Piotrpo
Jak wykonać OTB?
On 20 Sie, 12:39, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Piątkowo. Definicja OTB. Oglądamy kilkusekundowy fragment od sekundy 30-tej:

http://www.youtube.com/watch?v=LIslEGylGu0&feature=fvw

Pzdr
A.

Można też tak:
Przed zjazdem z dużej górki sięgnąć po rurkę od kiepskiego cammelbacka
(prawą ręką!)
Rozpędzając się próbować zamknąć przeciekający ustnik jednocześnie
próbując wytracać prędkość lewą ręką

Data: 2010-08-20 13:00:27
Autor: whitey
Jak wykonać OTB?
On 20/08/10 12:14, Piotrpo wrote:
[...]

albo tak, przywiezc do uk rower z pl. potem dziwic sie ze "kurwa
wszystko musza miec odwrotnie" a potem skrecajac w prawo na skrzyzowaniu
pokazujac prawa reka, zachamowac lewa...
na szczescie nie z autopsji ;-)

Data: 2010-08-20 13:02:16
Autor: whitey
Jak wykonać OTB?
On 20/08/10 13:00, whitey wrote:
[...]

oczywiscie uwaga o "odwrotnie" byla po oblookaniu mojego roweru w ktorym
hamulce sa "po angielsku" ;-)

Data: 2010-08-20 15:17:11
Autor: Tomasz Minkiewicz
Jak wykonać OTB?
On Fri, 20 Aug 2010 13:02:16 +0100
whitey <whitey@gazeta.pl> wrote:

On 20/08/10 13:00, whitey wrote:

> [...]
> na szczescie nie z autopsji ;-)

oczywiscie uwaga o "odwrotnie" byla po oblookaniu mojego roweru w ktorym

Rozkosze posiadania nietypowo otaklowanego roweru.

Zawsze, gdy już muszę komuś pozwolić na skorzystanie z mojego roweru,
najpierw łapię go za habit i powtarzam „Przednią klamkę masz po
prawej” aż oświadczy, że zrozumiał i zapamiętał.
Korzyść z tego jednakowoż jest, bo jak jedna osoba stwierdzi głośno,
że na czymś takim się jeździć nie da, to nikt więcej nie chce już go
pożyczać. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-08-20 14:26:12
Autor: bans
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 14:00, whitey pisze:

zachamowac lewa...

Ej, kurde, to takie proste słowo, do tego na tej grupie często używane, tak trudno zapamiętać: hamować, hamulec, zahamować?

--
bans

Data: 2010-08-23 12:11:31
Autor: whitey
Jak wykonać OTB?
On 20/08/10 13:26, bans wrote:
W dniu 2010-08-20 14:00, whitey pisze:

zachamowac lewa...

Ej, kurde, to takie proste słowo, do tego na tej grupie często używane,
tak trudno zapamiętać: hamować, hamulec, zahamować?

sorry, uwsteczniam sie troszke w uzywaniu jezyka ojczystego
mea culpa

Data: 2010-08-20 13:22:16
Autor: bans
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 13:14, Piotrpo pisze:

[...]

To jest zachowanie podobne do pisania smsa podczas prowadzenia samochodu. Ja bym się tym nie chwalił...

--
bans

Data: 2010-08-20 04:41:59
Autor: Piotrpo
Jak wykonać OTB?
On 20 Sie, 13:22, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

> próbując wytracać prędkość lewą ręką

To jest zachowanie podobne do pisania smsa podczas prowadzenia
samochodu. Ja bym się tym nie chwalił...

Woda się lała na buty - chwalić się może i nie warto, z drugiej strony
powodów do ukrywania takich przejawów głupoty też wielkich nie widzę.
W każdym razie udowodniłem sobie, że OTB przy małych nawet
prędkościach nie jest jakąś wielką sztuką.

Data: 2010-08-20 13:56:56
Autor: bans
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 13:41, Piotrpo pisze:

Woda się lała na buty - chwalić się może i nie warto, z drugiej strony
powodów do ukrywania takich przejawów głupoty też wielkich nie widzę.

Spoko, tez święty nie jestem, ale gdy chodzi tylko o moje bezpieczeństwo ;)

W każdym razie udowodniłem sobie, że OTB przy małych nawet
prędkościach nie jest jakąś wielką sztuką.

A pewnie, że nie jest.

10 lat temu zakupiłem swój stary rower (trekkingowy!) i pojechałem się kumplowi pochwalić. Gość z gatunku tych, którzy najpierw coś robią, a potem myślą o konsekwencjach. Wsiadł na rower i pojechał w kierunku zamkniętej bramy, które znajdowała się 20m od niego. Kilka metrów przed bramką zacisnął dłonie na klamkach... Pierwszy i ostatni jak dotąd raz widziałem coś takiego, normalnie jak w kreskówce - gość startuje w powietrze, robi salto, rower startuje za nim, też robi salto, facet ląduje na ziemi a rower na nim.... Nic się, draniowi, nie stało ;)

--
bans

Data: 2010-08-20 14:12:19
Autor: Michał Missima
Jak wykonać OTB?
bans pisze:
[...]

Ale ten nowy rower... Musiało boleć. ;)

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2010-08-20 14:25:11
Autor: bans
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 14:12, Michał Missima pisze:

Ale ten nowy rower... Musiało boleć. ;)

W jednym miejscy trochę zadrapał :/
Ale jest pamiątka ;)

--
bans

Data: 2010-08-20 14:19:39
Autor: szewc
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 13:56, bans pisze:

10 lat temu zakupiłem swój stary rower (trekkingowy!) i pojechałem się
kumplowi pochwalić. Gość z gatunku tych, którzy najpierw coś robią, a
potem myślą o konsekwencjach.

Widziałem coś takiego bez bramy, ale równie piorunujące. Kolega chciał się dygnąć na rowerze kumpla. Rozpędził się, nacisk na heble i rakieta odpalona.
Właściciel roweru był motocyklistą i miał układ klamek pod motor....

pozdr.
szewc

Data: 2010-08-20 14:29:43
Autor: Alfer_z_pracy
Jak wykonać OTB?
szewc napisał:
Widziałem coś takiego bez bramy, ale równie piorunujące. Kolega chciał się dygnąć na rowerze kumpla. Rozpędził się, nacisk na heble i rakieta odpalona.

Piliśmy kiedyś wieczorem z kumplem pod blokiem. Przejeżdżała żona rowerem, pożyczył rower żeby skoczyć w wiadomym celu w krzaki 100 m dalej. Minęło kilka sekund, z ciemności słychać ŁUPPPPP-TRZASK-PRASK!!! Biegniemy, koleś nie wyczuł ostro ustawionych V-brake'ów, leży na asfalcie, krwawi i ledwo się rusza. Skończyło się na przetrąconym kręgosłupie szyjnym, ukruszonych zębach, zmasakrowanej połowie twarzy, pogotowiu, szpitalu i kilkumiesięcznej rehabilitacji.

OTB jest groźne niczym zły doberman!

A.

Data: 2010-08-20 05:55:46
Autor: Piotrpo
Jak wykonać OTB?
On 20 Sie, 14:29, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
szewc napisał:

> [...]

zębach, zmasakrowanej połowie twarzy, pogotowiu, szpitalu i kilkumiesięcznej

Jak kiedy - ja w sumie zrobiłem niechcący przewrót w przód z rowerem
przypiętym do stóp - jakieś drobne zadrapanie się pojawiło - bardziej
duma ucierpiała. W każdym razie po tym swoją teorię o kontrolowanych
upadkach oznaczyłem jako obaloną - kontroli kompletne zero - może ew.
jakieś odruchy mnie ratowały, chociaż raczej szczęście (głupiego....)

Data: 2010-08-20 07:26:54
Autor: Michal Brzozowski
Jak wykonać OTB?
On Aug 20, 2:29 pm, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
OTB jest groźne niczym zły doberman!

Ogólnie jazda rowerem po pijaku jest o tyle zła, że przy wypadku
lecisz na ziemie jak kłoda, bo wszystkie odruchy obronne masz
spowolnione.

Data: 2010-08-23 07:39:54
Autor: bans
Jak wykonać OTB?
W dniu 2010-08-20 16:26, Michal Brzozowski pisze:

Ogólnie jazda rowerem po pijaku jest o tyle zła, że przy wypadku
lecisz na ziemie jak kłoda,

Nienienie, nie lecisz na ziemię, tylko nagle asfalt staje pionowo i uderza cię w bok ;)

bo wszystkie odruchy obronne masz
spowolnione.

A podobno właśnie pijani odnoszę mniejsze obrażenia po przewróceniu się czy upadku z wysokości - nie napinają odruchowo mięśni i nie próbują się osłaniać, są jak ludzie-gumy po prostu ;)

--
bans

Data: 2010-08-20 15:03:42
Autor: Coaster
Jak wykonać OTB?
On 8/20/10 2:29 PM, Alfer_z_pracy wrote:
szewc napisał:
[...]

Nie OTB a picie pod blokiem :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-08-20 15:22:20
Autor: Alfer_z_pracy
Jak wykonać OTB?
Coaster napisał:
OTB jest groźne niczym zły doberman!

Nie OTB a picie pod blokiem :-P

Ciiii....

A.

Data: 2010-08-20 13:45:42
Autor: PeJot
Jak wykonać OTB?
bans pisze:

To jest zachowanie podobne do pisania smsa podczas prowadzenia samochodu.

Ale jadąc na rowerze smsa to już można pisać ?

BTW: dlaczego miejskie holendry mają szerokie kierownice ? Żeby się gazeta zmieściła :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-20 14:51:48

[...]