Jak wykorzystać duży limit na kom órce służbowej?? :)

Data: 2009-07-21 08:30:18
Autor: osiek
Jak wykorzystać duży limit na kom órce służbowej?? :)
  kordi82 pisze:
Witam,

Nie było mnie tu wieki ...

Mam spory limit na komórce służbowej ... póki co 100 zl, ale lada moment 200 zł. Przy obecnych stawkach za minutę połączenia nie jestem się w stanie tego wykorzystać ... Stąd moje pytanie ... Jakie użyteczne usługi można opłacić sms'ami premium, co by zrobić jakiś użytek z limitu?

Do tej pory np. opłacałem premiowe ogłoszenia na www.szybko.pl ; miałem też pomysł, żeby przenieść numer prywatny do gaduair, ładować go 10 zł/3 miesiące i douzupełniać sms'ami premium z komórki służbowej - niestety gadu air fajnie wygląda na papierze - ale jak przychodzi do podstawowych usług typu przekierowanie połączeń, czy wykonanie duplikatu skradzionej karty, to już człowiek napotyka na ścianę.

Jakieś inne pomysły?

kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu magazyn minut nieograniczony czasowo (mniuty otrzymane maja waznosc 30 minut ale kazda przychodzaca przedluza ten termin na kolejne 30 dni)

Data: 2009-07-21 12:33:48
Autor: Wemif
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu

Nie lepiej od razu dzwonić ze służbowej? będzie dwa razy więcej minut
do wykorzystania.

a.

Data: 2009-07-21 13:29:09
Autor:
wemif@amsnet.pl (Wemif) napisał(a):
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
> [...]
do wykorzystania.

a.

No właśnie to samo sobie pomyślałem :), zresztą za dużo kombinowania ... aż tak mi się nie chcę ;).

Pomysł z Gadu Air był o tyle fajny, że rzeczywiście środki się magazynowały i mogłem je wykorzystać na dowolną usługę. Tutaj, to tylko jakieś bonusowe minuty które i tak przepadną szybko, a ja w zasadzie nie korzystam z prywatnego telefonu. Tak jak pisałem mam standardowo ustawione przekierowanie wszystkiego na prywatny (czego w gadu air nie uświadczysz...).

Data: 2009-07-21 16:19:13
Autor: osiek
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
[...]

eee tam, marudzicie ;) zawsze to może być telefon dla dziecka żony kochanki babci dziadka ojca matki co tam sobie tylko wymyślisz

Jak wykorzystać duży limit na kom órce służbowej?? :)