Jak wykorzystać duży limit na komórce służbowej?? :)

Data: 2009-07-20 23:26:09
Autor: kordi82
Jak wykorzystać duży limit na komórce służbowej?? :)
Witam,

Nie było mnie tu wieki ...

Mam spory limit na komórce służbowej ... póki co 100 zl, ale lada moment 200 zł. Przy obecnych stawkach za minutę połączenia nie jestem się w stanie tego wykorzystać ... Stąd moje pytanie ... Jakie użyteczne usługi można opłacić sms'ami premium, co by zrobić jakiś użytek z limitu?

Do tej pory np. opłacałem premiowe ogłoszenia na www.szybko.pl ; miałem też pomysł, żeby przenieść numer prywatny do gaduair, ładować go 10 zł/3 miesiące i douzupełniać sms'ami premium z komórki służbowej - niestety gadu air fajnie wygląda na papierze - ale jak przychodzi do podstawowych usług typu przekierowanie połączeń, czy wykonanie duplikatu skradzionej karty, to już człowiek napotyka na ścianę.

Jakieś inne pomysły?

Data: 2009-07-21 07:12:56
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jul 2009 23:26:09 +0000 (UTC),   kordi82 wrote:
Mam spory limit na komórce służbowej ... póki co 100 zl, ale lada moment 200 zł.
Jakieś inne pomysły?

a) nie wykorzystywac, no chyba ze to nie tylko limit, ale tez
abonament i placic trzeba,

b) sprzedawac doladowania na allegro :-)

J.

Data: 2009-07-21 08:30:18
Autor: osiek
  kordi82 pisze:
[...]

kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu magazyn minut nieograniczony czasowo (mniuty otrzymane maja waznosc 30 minut ale kazda przychodzaca przedluza ten termin na kolejne 30 dni)

Data: 2009-07-21 12:33:48
Autor: Wemif
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

kup/przenies prywatny numer do play fresch za dwie minuty służbowe będziesz miał jedną prywatną, przy comiesięcznym takim traktowaniu

Nie lepiej od razu dzwonić ze służbowej? będzie dwa razy więcej minut
do wykorzystania.

a.

Data: 2009-07-21 13:29:09
Autor:
wemif@amsnet.pl (Wemif) napisał(a):
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
> [...]
do wykorzystania.

a.

No właśnie to samo sobie pomyślałem :), zresztą za dużo kombinowania ... aż tak mi się nie chcę ;).

Pomysł z Gadu Air był o tyle fajny, że rzeczywiście środki się magazynowały i mogłem je wykorzystać na dowolną usługę. Tutaj, to tylko jakieś bonusowe minuty które i tak przepadną szybko, a ja w zasadzie nie korzystam z prywatnego telefonu. Tak jak pisałem mam standardowo ustawione przekierowanie wszystkiego na prywatny (czego w gadu air nie uświadczysz...).

Data: 2009-07-21 16:19:13
Autor: osiek
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:
[...]

eee tam, marudzicie ;) zawsze to może być telefon dla dziecka żony kochanki babci dziadka ojca matki co tam sobie tylko wymyślisz

Data: 2009-07-21 12:51:04
Autor: .Zykfryd.
  kordi82 pisze:

[...]

Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na telefonie firmowym.

Data: 2009-07-21 13:23:15
Autor:
Zykfryd. <xyz999@wp.pl> napisał(a):

Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na telefonie firmowym.

Słuchaj, nie mam zamiaru tutaj z Tobą polemizować na temat tego, co mi wolno, czego mi nie wolno. Limit mi się należy zarówno na rozmowy prywatne, jak i służbowe. Koniec kropka.

A o moje oferty pracy się nie martw. Z moim wykształceniem i doświadczeniem zawodowym się o pracę martwić nie muszę :)...

Data: 2009-07-21 16:49:43
Autor: poreba
Jak wykorzystać duży limit na kom órce służbowej?? :)
Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:51:04 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

Mam spory limit na komórce służbowej .../.../ nie jestem się w stanie tego wykorzystać
Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na telefonie firmowym.
Zanim się tak wyzłośliwiać będziesz posłuchaj. Mam na komórkę służbową
'przydzielony limit'. Jest on niższy od abonamentu, zbyt wysokiego na moje
służbowe potrzeby - urawniłowka zadziałała. I chęć pracodawcy trzymania
mnie na komórkowej smyczy. Zasady rozliczania są takie, że niezależnie od
tego czy w ogóle zadzwonię gdzieś w danym okresie rozliczeniowym (głównie
dzwonią do mnie) muszę koszty poniesione przez pracodawcę ponad przyznany
mi limit zwrócić/* Usługi w ramach abonamentu rozliczane są kwotowo np.
500sms, 300sms i 60min, 5GB i 20min - do określonej kwoty przedpłaconej
abonamentem. I teraz tępicielu nieuczciwości pracowniczej poradź, jak bez
zmiany pracodawcy nie dokładać zupełnie bezsensownie do narzędzia danego
przez firmę do pracy?  */ tak naprawdę nie dpłacam, ratują mnie upusty do faktury zbiorczej

--
pozdro
poreba

Data: 2009-07-22 10:54:32
Autor: J.F.
Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał w wiadomości news:5og85va7yhsq$.iys0qzgfr21q.dlg40tude.net...
[...]

Czegos tu nie rozumiem - pracodawca chce zebys doplacal do telefonu ?

*/ tak naprawdę nie dpłacam, ratują mnie upusty do faktury zbiorczej

Czyli po prostu masz sie zmiescic w abonamencie ?
No to sprawa jest prosta - nie dzwonisz do celow prywatnych, do celow sluzbowych abo jest az nadto, ale jakby zabraklo to nie dzwonisz, wyjezdzajac na urlop wylaczasz komorke :-)

J.

Data: 2009-07-21 17:01:11
Autor: Tristan
Jak wykorzystać duży limit na komórce służbowej?? :)
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 12:51 (autor .Zykfryd. publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h446ip$edn$1@news.wp.pl>):

Taki pracownik to skarb dla każdej firmy, myślę że po takim poście nie
nadążysz kasować ofert nowej pracy z propozycjami większego limitu na
telefonie firmowym.

Ale w czym problem? Limit i tak się zmarnuje. Jak rozumiem, jest on częścią
abonamentu. Więc jeżeli ktoś traci, to operator. Ale on się zgodził na
takie warunki i taki abonament, więc jedyne co traci, to to, że nie zyska
przepadniętych minut. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-23 17:48:53
Autor: PWK
Użytkownik " kordi82" <kordi123.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h42ueh$2e5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ktos tu kiedyś napisał przy omawianiu wysokiego limitu tudzież leżakowania kasy na prepaidach, o takim sposobie, który polega na tym, żebys... po prostu poznał nową koleżankę - zobaczysz jak szybko limicik się zmniejszy po smskach, mmskach i gadulcu.
Jeśli jest to kwota deklarowana do wykorzystania (także na smsy/połączenia premium) to masz całą masę tego. Nie tylko dla dorosłych, ale także płatności, gry, dzwonki i inne pierdołki.
pwk

Data: 2009-07-23 18:21:54
Autor: qwerty
Użytkownik "PWK" <prezes2wk2_wywaldwojki@interia2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4a0p7$s92$1@opal.icpnet.pl...
[...]

Lepiej porozmawiać na żywo, a nie na odległość. Przynajmniej jest na co oko zawiesić. ;)

Data: 2009-07-24 17:23:58
Autor: PWK
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h4a2n3$m57$1achot.icm.edu.pl...
[...]

No dobra, rozmowa via tel będzie kontynuacją tej na żywca :)
Pozdr

Jak wykorzystać duży limit na komórce służbowej?? :)