Jak wykorzysta nekrokog

Data: 2012-01-07 10:27:11
Autor: abc
Jak wykorzysta nekrokog
yd dawa do gazety nekrolog po swojej onie i spyta o cen.

- Do piciu wyrazw za darmo.
- Nooo... to niech bdzie: Zmara Zelda Goldman.

- Ma pan do dyspozycji jeszcze dwa wyrazy.
- To niech bdzie - Zmarla Zelda Goldman, sprzedam Opla

Data: 2012-01-07 14:02:58
Autor: pluton
Jak wykorzysta nekrokog
yd dawa do gazety nekrolog po swojej onie i spyta o cen.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

Nullification

Data: 2012-01-07 14:51:40
Autor: mkarwan
Jak wykorzysta nekrokog

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:je9fra$n4k$1inews.gazeta.pl...
yd dawa do gazety nekrolog po swojej onie i spyta o cen.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastw i pedofilw

Data: 2012-01-07 18:47:12
Autor: pluton
Jak wykorzysta nekrokog
> Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
> poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
> ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastw i pedofilw

rAzor, ty ciulu.

Nullification

Data: 2012-01-07 19:31:36
Autor: Leprechaun
Jak wykorzysta nekrokog

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jea0g8$gb0$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
> ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastw i pedofilw

To ciulik nie ciul. ;)

BomBel

Data: 2012-01-07 18:31:36
Autor: rAzor
Jak wykorzystać nekrokog
Użytkownik - pluton napisał:
Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

A jak mówisz do tatusia?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 18:47:55
Autor: pluton
Jak wykorzysta nekrokog

A jak mwisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Nullification

Data: 2012-01-07 19:32:15
Autor: Leprechaun
Jak wykorzysta nekrokog

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jea0hj$gch$1inews.gazeta.pl...

A jak mwisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Zawszony nie ma tatusia.

BomBel

Data: 2012-01-07 20:17:08
Autor: rAzor
Jak wykorzystać nekrokog
Użytkownik - pluton napisał:

[...]

A czemu nie księże pedale, albo księze pedofilu? Że niby zbyt oficjalnie?

Data: 2012-01-08 07:20:42
Autor: stevep
Jak wykorzysta nekrokog
Dnia 07-01-2012 o 18:47:55 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa(a):

A jak mwisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Dupikowski- "cze wyleniay kundlu".  :D

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 14:40:51
Autor: pulsar
Jak wykorzysta nekrokog
W dniu 2012-01-07 10:27, abc pisze:
yd dawa do gazety nekrolog po swojej onie i spyta o cen.

Dobre! ale co mylisz o tym?:

By sobie koci i by sobie bar po drugiej stronie ulicy. Proboszcz od dawna zabiega o to, by bar zamkn, lecz wacicielowi wci udawao si jako swj interes bez szkody dla zysku prowadzi. Ksidz grozi kar bosk, wyklina, przeklina i wzywa wiernych do modlitwy, aby niewygodnego przedsibiorc z pomoc bo usun. Bez efektu. A kiedy przydarzya si burza, pioruny waliy gdzie popadnie, a jeden rzeczywicie trafi w knajpk, ktra niewiele mylc wzia si i spalia do imentu. Waciciel take si nie zastanawia, tylko wzi i z miejsca poda proboszcza do sdu, za to, i to z jego przyczyny szkod on sam jako czowiek interesu ponis. Proboszcz oczywicie zaprzeczy: "To jaki absurd!", a po jego stronie opowiedziaa si wikszo wiernych z parafii. Rzecz jasna wkrtce spotkali si wszyscy w sdzie.
Na rozprawie sdzia rozoy przed sob akta, przewertowa, potoczy wzrokiem po sali i powiedzia:
- Nie wiem, co si tu kurde dzieje, ale z tego, co widz w tych papierach, to mamy tu jednego szynkarza, ktry wierzy w potg si boskich i setk parafian wraz z ksidzem, ktrzy temu stanowczo zaprzeczaj...

http://www.wykop.pl/link/79299/paradoksy-religii-chrzescijanskiej/

pulsar

Data: 2012-01-07 17:57:13
Autor: jadrys
Jak wykorzystać nekrokog
W dniu 2012-01-07 14:40, pulsar pisze:
W dniu 2012-01-07 10:27, abc pisze:
Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę.

Dobre! ale co myślisz o tym?:

Był sobie kościół i był sobie bar po drugiej stronie ulicy. Proboszcz od dawna zabiegał o to, by bar zamknąć, lecz właścicielowi wciąż udawało się jakoś swój interes bez szkody dla zysku prowadzić. Ksiądz groził karą boską, wyklinał, przeklinał i wzywał wiernych do modlitwy, aby niewygodnego przedsiębiorcę z pomocą bożą usunąć. Bez efektu. Aż kiedyś przydarzyła się burza, pioruny waliły gdzie popadnie, a jeden rzeczywiście trafił w knajpkę, która niewiele myśląc wzięła się i spaliła do imentu. Właściciel także się nie zastanawiał, tylko wziął i z miejsca podał proboszcza do sądu, za to, iż to z jego przyczyny szkodę on sam jako człowiek interesu poniósł. Proboszcz oczywiście zaprzeczył: "To jakiś absurd!", a po jego stronie opowiedziała się większość wiernych z parafii. Rzecz jasna wkrótce spotkali się wszyscy w sądzie.
Na rozprawie sędzia rozłożył przed sobą akta, przewertował, potoczył wzrokiem po sali i powiedział:
- Nie wiem, co się tu kurde dzieje, ale z tego, co widzę w tych papierach, to mamy tu jednego szynkarza, który wierzy w potęgę sił boskich i setkę parafian wraz z księdzem, którzy temu stanowczo zaprzeczają...

http://www.wykop.pl/link/79299/paradoksy-religii-chrzescijanskiej/

pulsar

No, ciekawe.. :-D

Data: 2012-01-07 18:33:15
Autor: rAzor
Jak wykorzystać nekrokog
Użytkownik - pulsar napisał:
[...]

Dobry żart, tynfa wart. ;-)

Data: 2012-01-07 20:37:49
Autor: kefirh
Jak wykorzystać nekrokog
[...]

I co, sprzedał Opla?

k.;))

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Data: 2012-01-07 17:13:03
Autor: stevep
Jak wykorzysta nekrokog
Dnia 07-01-2012 o 10:27:11 abc <abc@wp.pl> napisa(a):

[...]

A na grobie V. Villas ju bye po jaki fant?