Jak wykorzystać nekrokog

Data: 2012-01-07 14:02:58
Autor: pluton
Jak wykorzystać nekrokog
Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

Nullification

Data: 2012-01-07 14:51:40
Autor: mkarwan
Jak wykorzystać nekrokog

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je9fra$n4k$1inews.gazeta.pl...
Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastów i pedofilów

Data: 2012-01-07 18:47:12
Autor: pluton
Jak wykorzystać nekrokog
> Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
> poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
> ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastów i pedofilów

rAzor, ty ciulu.

Nullification

Data: 2012-01-07 19:31:36
Autor: Leprechaun
Jak wykorzystać nekrokog

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jea0g8$gb0$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
> ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

a jak sie zwracasz do pederastów i pedofilów

To ciulik nie ciul. ;)

BomBel

Data: 2012-01-07 18:31:36
Autor: rAzor
Jak wykorzystać nekrokog
Użytkownik - pluton napisał:
Żyd dawał do gazety nekrolog po swojej żonie i spytał o cenę.

Widze zes czlek swiatly i obyty. Powiedz mi zatem, jak
poprawnie sie trzeba zwracac do funkcjonariuszy sekty:
ksieze pedale czy ksieze pedofilu ?

A jak mĂłwisz do tatusia?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 18:47:55
Autor: pluton
Jak wykorzystać nekrokog

A jak mówisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Nullification

Data: 2012-01-07 19:32:15
Autor: Leprechaun
Jak wykorzystać nekrokog

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jea0hj$gch$1inews.gazeta.pl...

A jak mówisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Zawszony nie ma tatusia.

BomBel

Data: 2012-01-07 20:17:08
Autor: rAzor
Jak wykorzystać nekrokog
Użytkownik - pluton napisał:

[...]

A czemu nie księże pedale, albo księze pedofilu? Że niby zbyt oficjalnie?

Data: 2012-01-08 07:20:42
Autor: stevep
Jak wykorzystać nekrokog
Dnia 07-01-2012 o 18:47:55 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

A jak mówisz do tatusia?
--

Tato. A ty, jak mowisz do swojego tatusia ?

Dupikowski- "cze¶ć wyleniały kundlu".  :D

--
stevep

Jak wykorzystać nekrokog