Jak wykorzystac niepotrzebne startery Simplusa? :-)

Data: 2010-02-22 00:16:33
Autor: Tomasz Gwozdz
Jak wykorzystac niepotrzebne startery Simplusa? :-)
Posiadam dwa niepotrzebne startery Simplusa, a na kazdym "marnuje sie"
po 18zl.
Czy mozna te srodki w jakis sposob przetransferowac na konto trzeciego
Simplusa (tego, ktorego aktualnie uzywam)?

Ewentualnie w jaki inny sensowny sposob mozna by to wykorzystać?

bomnie na razie przyszlo do glowy zakupienie trafien snajpera
aukcyjnego:
http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper
ale moze ktos ma jakies lepsze pomysly? (konkursy SMS mnie nie
interesuja!!)

Pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-02-22 09:53:14
Autor: Endriu
[...]

A może coś na Chomiku ściągnąć większego ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jak wykorzystac niepotrzebne startery Simplusa? :-)