Jak wykupują nas Niemcy.

Data: 2012-03-24 17:32:03
Autor: Leprechaun
Jak wykupują nas Niemcy.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wbntb6p250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# – Opłacane przez Niemców ”słupy” wykupują polską ziemię. Nie mamy szans
konkurować z nimi w przetargach – alarmują rolnicy i domagają się zmian
przepisów. Czyżby straszenie rozbiorem Polski, który miał nastąpić po
wstąpieniu do Unii Europejskiej, okazało się uzasadnione?

Jechałem dziś samochodem przez piekną, polską ziemie. Ziemię, którą zrosił pot polskiego chłopa i użyźnił nawozami umysł polskiego naukowca. Na polach skowronki spiewały jednak jakoś inaczej. Wsłuchałem się! Ożesz k...wa ich mać! Śpiewały po niemiecku! "Niemcy nas biją!" ;) Cała nadzieja w http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Jak wykupują nas Niemcy.