Jak wyłączyć opcje chowania się skrótów w XP?

Data: 2009-03-16 09:59:16
Autor: mateusz.wallheim
Jak wyłączyć opcje chowania się skrótów w XP?
W Start/Programy często chowają mi się skróty programów i rozwijać je
muszę dodatkowym kliknięciem w pokaż wszystkie, czy jakoś tak... Jak
zmienić w rejestrze, aby tę opcję wyłączyć, żeby skróty nie chowały
się.

Data: 2009-03-16 18:35:47
Autor: colidar
mateusz.wallheim@gmail.com pisze:
[...]

tu wiedzą : alt.pl.comp.os.windowsxp

Jak wyłączyć opcje chowania się skrótów w XP?