Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?

Data: 2011-04-22 09:44:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Michał" <nie@lubie.spamu.pl> napisał w wiadomości news:iopteh$uj3$1node2.news.atman.pl...
Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?
Przejrzałem cały samochód od kół podantenę i nie znalazłem żadnego przełącznika. Wg instrukcji którą posiadam (od modelu z 2002) przełącznik jest na drzwiach. ale tu takiego nie widzę.

A moze nie ma poduszki pasazera i dlatego nie ma wylacznika ?

J.

Data: 2011-04-22 15:53:31
Autor: Michał
Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?
A moze nie ma poduszki pasazera i dlatego nie ma wylacznika ?

Jest napewno, i jeszcze dwie boczne.
Oczywiście może to być atrapa... ale nie będę ryzkował.

--
Michał

Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?