Jak wyliczana jest cena czesci w ASO ?

Data: 2010-01-04 11:33:43
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jak wyliczana jest cena czesci w ASO ?
Fantom wydusił z siebie te słowy:

Chodzi mi o to, czy idac np codziennie po jakas konkretna czesc do
ASO, moge miec ja w roznej cenie (pomijam temat rabatow itp) i z
czego to moze wynikac.

jesli nie ma jej jeszcze w PL .. to ceny mogą być różne w zależności od kursu, ale jesli częsc jest już w PL to cena wynika tylko z tej, jaka widniała na pierwszej fakturze + marże po drodze i cena jest .. stała. Jak w przypadku wszytskich innych rzeczy na swiecie.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Jak wyliczana jest cena czesci w ASO ?