Jak wyliczyć lesaing na autko?

Data: 2010-06-28 18:42:31
Autor: pilocik
Jak wyliczyć lesaing na autko?
W dniu 2010-06-28 17:29, tlosekWYTNIJTO@interia.pl pisze:
Witam,

Przypuśćmy, że chcę kupić autko za 80 tyś brutto. Jak policzyć ile będę
miesięcznie płacił leasingu? Tak "pi razy drzwi"? :) Np. na 4 lata, 10% wpłaty
początkowej? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego onlinowego kalkulatora :/

tak jak chcesz " pi razy drzwi" :
80k+ circa 5% = 84k - 10k = 74k/48
cirkaabałt 1541,66 miesięcznie :)

pozdrawiam

Data: 2010-06-28 19:23:07
Autor: tlosek
W dniu 2010-06-28 17:29, tloskkWYTNIJTO@interia.pl pisze:
> [...]
> początkowej? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego onlinowego kalkulatora :/

dzieki!
brutto czy netto? dlaczego - 10k?

Data: 2010-06-28 23:09:39
Autor: pilocik
W dniu 2010-06-28 19:23, tlosek@interia.pl pisze:
[...]

tak z grubsza to brutto,
a 10k to 8k wpłaty własnej i dolicz ok. 2k za OC i AC
zresztą koszt ubezpieczenia musisz doliczyć co rok.

A najlepiej spytaj u dealera lub w firmie leasingowej.

Data: 2010-06-28 23:20:56
Autor: pilocik
W dniu 2010-06-28 23:09, pilocik pisze:
[...]

W sumie to popełniłem błąd :(
Coś mnie zaćmiło i koszt ubezpieczenia doliczyłem do wpłąty włąsnej
Lepszą wersją będzie :
84k-8k=76k/48 = 1583 miesięcznie + 2k w 1, 13,25 i 37 miesiącu.
Oczywiście powyższe wyliczenia są prawidłowe przy założeniu 4lat, leasingu 105% i ubezpieczeniu 2k - mimo wszystko ZDECYDOWANIE polecam
kontakt ze specjalistami bo tu już chyba nikt Ci więcej i dokładniej niczego nie obliczy. Może tam spróbujesz https://formularz.vbleasing.pl/ ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-28 23:23:26
Autor: pilocik
[...]

Coś mnie zaćmiło i koszt ubezpieczenia doliczyłem do wpłaty własnej

Data: 2010-06-29 00:00:57
Autor: tlosek
> [...]
Oczywiście powyższe wyliczenia są prawidłowe przy założeniu 4lat, leasingu 105% i ubezpieczeniu 2k - mimo wszystko ZDECYDOWANIE polecam

Dzięki bardzo!

--

Jak wyliczyć lesaing na autko?