Jak wymienić procesor ?

Data: 2010-03-22 11:52:24
Autor: Santana
Jak wymienić procesor ?

Użytkownik "krzysiek" <panyabu@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho7dv4$82u$1news.mm.pl...
Witam
Posiadam muzealny :) procesor Athlon xp 1880 + .Chciałem go wymienić na trochę szybszy .Komputer z socket A ,  Jak się wyjmuję procesor z gniazda?Wiem , że trzeba dźwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?

Lekko w bok i do góry. Trzeba uważać przy montażu wentyla gdyż dość łatwo jest ukruszyć rdzeń który w tych procach jest nieosłnięty.

Data: 2010-03-22 22:26:46
Autor: Michał
Jak wymienić procesor ?
dość łatwo jest ukruszyć rdzeń który w tych procach jest nieosłnięty.

Można też ścieżki na laminacie śrubokrętem ciachnąć, bo sprężynki mocujące radiator z wentylem na socket A się opornie zakładało...

Jak wymienić procesor ?