Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję

Data: 2013-10-25 15:23:25
Autor: Marek
Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję
Witam,
limit wypłat gotówkowych w kk jaką posiadam jest równy połowie całego limitu karty. Jeśli karta na limit 10k, to tylko 5k można max. wypłacić w bankomacie, reszta tylko przez transakcję kartą (z tej karty nie można robić przelewów). Czy jest jakiś serwis płatności ( oprócz paypal), za pomocą którego mogę dokonać takiej operacji:
usługodawca przekieruowuje mnie do formularza płatności kartą, podaje nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności, operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na wskazany nr rachunku.

--
Marek

Data: 2013-10-25 06:28:11
Autor: Kris
Jak wyp³aciæ gotówkê z karty przez transakcjê
W dniu pi±tek, 25 pa¼dziernika 2013 15:23:25 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
limit wyp³at gotówkowych w kk jak± posiadam jest równy po³owie ca³ego limitu karty. Je¶li karta na limit 10k, to tylko 5k mo¿na max. wyp³aciæ w bankomacie,

Wyp³acasz ¶rodki z KK w bankomacie?
W sumie kto bogatemu zabroni.
Czy jest jaki¶ serwis p³atno¶ci ( oprócz paypal), za pomoc± którego mogê dokonaæ takiej operacji:
us³ugodawca przekieruowuje mnie do formularza p³atno¶ci kart±, podaje nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotê, dokonuje p³atno¶ci, operator pobiera kasê z karty (ew. prowizjê) i przelewa ¶rodki na wskazany nr rachunku.
¯abka. http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

Data: 2013-10-25 17:18:09
Autor: Marek
On Fri, 25 Oct 2013 06:28:11 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

Jak mnie wkr. serwisy, które  majÄ… wersje  mobilne które uniemożliwiajÄ… otwarcie linka, którego nie ma w wersji mobilnej. Strony nie da siÄ™ otworzyć w telefonie, wiÄ™c mam pytanie: czyli po prostu wydrukować sobie taki druk do zapÅ‚aty (taki sam jaki drukujÄ™ pÅ‚acÄ…c na poczcie) ze swoim nr rachunku i iść do żabki z kartÄ…?

--
Marek

Data: 2013-10-25 17:28:29
Autor: sqlwiel
wrote:
http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

Jak mnie wkr. serwisy, które mają wersje mobilne które uniemożliwiają
otwarcie linka, którego nie ma w wersji mobilnej. Strony nie da się
otworzyć w telefonie, więc mam pytanie: czyli po prostu wydrukować sobie
taki druk do zapłaty (taki sam jaki drukuję płacąc na poczcie) ze swoim
nr rachunku i iść do żabki z kartą?

A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer konta, nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne konto)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-25 17:55:53
Autor: Marek
On Fri, 25 Oct 2013 17:28:29 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer
konta,
nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne
konto)

Myśłałem, że bez druku nie przejdzie :).

--
Marek

Data: 2013-10-28 15:59:22
Autor: Marek
[...]

Nie da się ad hoc, każą założyć jakaś kartę klienta, podać pesel. A ja chce zapłacić rachunek kartą płatniczą bez tych ceregieli.
W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero wpłacić na wskazany rachunek.

--
Marek

Data: 2013-10-28 16:13:16
Autor: sqlwiel
wrote:
[...]

No to wybacz, to tak jakbyś chciał się nawalić, a nie pić tego świństwa :)
Ochrona przed praniem pieniędzy, albo co.

W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z
karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero
wpłacić na wskazany rachunek.

Oddziały PKO służą do zamykania konta, wyłącznie.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-28 16:49:27
Autor: Marek
On Mon, 28 Oct 2013 16:13:16 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
No to wybacz, to tak jakbyś chciał się nawalić, a nie pić tego
świństwa :)
Ochrona przed praniem pieniędzy, albo co.

A na poczcie jakoś o pesel i imię i nazwisko nie pytają jak płaci się rachunki :-). Chyba od jakieś kwoty mogą (nie pamiętam konkretnie jakiej).

Oddziały PKO służą do zamykania konta, wyłącznie.

:-))

--
Marek

Data: 2013-10-25 06:30:49
Autor: luc
Jak wyp³aciæ gotówkê z karty przez transakcjê
W dniu pi±tek, 25 pa¼dziernika 2013 15:23:25 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
Witam,

limit wyp³at gotówkowych w kk jak± posiadam jest równy po³owie ca³ego limitu karty. Je¶li karta na limit 10k, to tylko 5k mo¿na max. wyp³aciæ w bankomacie, reszta tylko przez transakcjê kart± (z tej karty nie mo¿na robiæ przelewów). Czy jest jaki¶ serwis p³atno¶ci ( oprócz paypal), za pomoc± którego mogê dokonaæ takiej operacji:

[...]

Mo¿esz sprawdziæ skycash, ale tam chyba miesiêczny limit zasileñ z karty to 2k pln...

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-25 07:13:08
Autor: pws
Jak wyp³aciæ gotówkê z karty przez transakcjê
W dniu pi±tek, 25 pa¼dziernika 2013 15:30:49 UTC+2 u¿ytkownik luc napisa³:
Mo¿esz sprawdziæ skycash, ale tam chyba miesiêczny limit zasileñ z karty to 2k pln...

Ale w SkyCash jest 1,9% prowizji za wp³atê kart±, pomijam ju¿ ten miesiêcy limit i 2 z³ za wyp³atê, wiêc póki co P³az rz±dzi. http://www.skycash.pl/cennik.html

Jest jeszcze YetiPay, gdzie wp³ata kart± jest ju¿ darmowa, ale za to wyp³ata kosztuje a¿ 2% od kwoty wyp³aty. https://www.yetipay.pl/uzytkownik/oplaty.html

Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję