Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00

Data: 2019-04-05 09:48:47
Autor: Dawid Rutkowski
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
Bankomaty zlikwidowali?
Jutro GPS week rollover, ale dopiero pod koniec dnia.
U mnie oddział dziś czynny do 21, a jutro też - ale czy ma kasę to nie wiem.

Data: 2019-04-05 19:39:28
Autor: z
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
Bankomaty zlikwidowali?

Nie mam karty. Nie potrzebna mi. A czy w takiej sytuacji by pomogła? 20 tys. do wypłaty...

U mnie oddział dziś czynny do 21, a jutro też - ale czy ma kasę to nie wiem.

Też znalazłem taki oddział w galerii ;-) ale bez kasy

Data: 2019-04-05 19:41:21
Autor: Kamil Jońca
z <z@z.pl> writes:

F> W dniu 2019-04-05 o 18:48, Dawid Rutkowski pisze:
Bankomaty zlikwidowali?

Nie mam karty. Nie potrzebna mi. A czy w takiej sytuacji by pomogła?
20 tys. do wypłaty...

No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P
[...]
KJ
Excuse me, but didn't I tell you there's NO HOPE for the survival of
OFFSET PRINTING?

Data: 2019-04-05 19:49:45
Autor: z
W dniu 2019-04-05 o 19:41, Kamil Jońca pisze:
No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P

Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

Data: 2019-04-05 19:59:36
Autor: Kamil Jońca
z <z@z.pl> writes:

W dniu 2019-04-05 o 19:41, Kamil Jońca pisze:
No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P

Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

Nie wiem jak jest teraz w mille. Ale swego czasu wypłaciłem 15k z
mbanku. Wymagało to pewnych przygotowań (zmiany limitów), trzeba było
kilku wypłat (bo fizyczny limit jednej wypłaty to jakieś 3k), ale się
dało.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Bride, n.:

Data: 2019-04-05 20:12:39
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 05 Apr 2019 19:59:36 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

To zależy od banku. W Raifim jest jakiś nieprzekraczalny limit (chyba 20k?)
i jeśli chcesz więcej, to zostaje placówka albo kilka dni wycieczek z
kartą. Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie w okolicach
takiej kwoty, by zmniejszać ryzyko.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2019-04-05 12:36:18
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 20:14:37 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
> [...]

i jeśli chcesz więcej, to zostaje placówka albo kilka dni wycieczek z
kartą. Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie w okolicach

Mille rzeczywiście debetówką max. 10k dziennie.
Kredytówką 7k.
Głupio podpadają takimi pierdółkami, podobnie jak z tym durnym max. 50k dziennie zlecanych przelewów.

mBąk tu przoduje, można sobie ustawić limit 999999 - zgadnijcie ile mam limitu (i ile na koncie ;)
Inne nie pamiętam, muszę sprawdzić ca i pekao, bo te noszę.

Ciekawe czy via curve dałoby się ten limit w mille ominąć - ale to chyba dawniej (bezgotówkowe można ustawić bez ograniczeń), teraz już nie pójdzie.

Hmm, jest jeszcze blik - co prawda gotówkowe max. 5k dziennie, ale to może na użytkownika, a nie na konto?
Apkę instaluje się i łączy z kontem w trymiga - logowanie takim samym loginem i hasłem co do ST, wpisanie kodu sms i ustawienie PINu - i można wypłacać.

A karty jak widać OP jednak potrzebuje.
Na revoluta z konta nie pójdzie od razu.
A z karty by poszło - i to bezgotówkowo, więc bez limitu.
O ile revolut nie ma jakichś limitów na bankomaty.

Data: 2019-04-08 22:14:41
Autor: xbartx
On 4/5/19 9:36 PM, Dawid Rutkowski wrote:

Mille rzeczywiście debetówką max. 10k dziennie.
Kredytówką 7k.
Głupio podpadają takimi pierdółkami, podobnie jak z tym durnym max. 50k dziennie zlecanych przelewów.

O nie, nie proszę nie wprowadzać grupowiczów w błąd :)
Cytując stronę Mille oraz jednego konstultanta, który mi to zacytował:
"Co to jest Limit dzienny (główny) transakcji i jak go zmienić?

To łączna suma transakcji, które możesz wykonać w Millenecie w danym dniu. Do kwoty wykorzystanego limitu wliczają się też transakcje zlecone z datą przyszłą oraz takie, które nie zostały przyjęte przez system z powodu błędnych danych."

Co to są te błędne dane to nie mam pojęcia :)
I jeszcze taka ciekawostka, którą mi kolega opowiadał w zeszłym tygodniu, że zgapił się z przelewami z KO a że na koniec marca kończyła się promocja i chciał się załapać na nową to pojechał do oddziału zlecić jeden przelew u pani w okienku. Powiem tak, że to jest jakaś niezdrowa paranoja i trzeba po prostu od Mille uciekać. Musiał mieć dwa dokumenty ze zdjęciem, które najpierw pani oglądała a jak wszystko zrobiła to wezwała jakiegoś kierownika, który od nowa się wnikliwie dokumentom przyglądał. Przelew na 100k dużo/nie dużo zależy jak patrzeć ale cały cyrk wokół tego moim zdaniem trochę nieadekwatny.

Xenocide

Data: 2019-04-08 23:08:25
Autor: Dawid Rutkowski
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
Ale gdzie ten błąd?
Przecież napisałem "dziennie zlecanych", o wykonaniu nic nie było.
I to tym gorzej jest dla mille.

A kolega niech sobie założy coś do pary, np. 5*systematyczne w santander.
Zaś do mille reklamacja, niech pokażą uzasadnienie żądania 2 dokumentów. Przyglądać się mogą ile chcą, ale jak nie ma w regulaminie, że do przelewu - czy to na 1k czy 100k - trzeba mieć dwa, to tysiaka rekompensaty żądać i o Rzeczniku Finansowym wspomnieć.
Nie wolno takiego buractwa tolerować.
No chyba że napisali - wtedy po wyciągnięciu 360zł moneybacku zamykam - chyba że dadzą kokejny, jest następna edycja tej promo :D

Data: 2019-04-09 21:17:13
Autor: xbartx
On 4/9/19 8:08 AM, Dawid Rutkowski wrote:
Ale gdzie ten błąd?
Przecież napisałem "dziennie zlecanych", o wykonaniu nic nie było.
I to tym gorzej jest dla mille.

Żartuję sobie, jednak było nie było ten ich zapis jest dla mnie komiczny. Ja rozumiem bezpieczeństwo ale trzeba mieć jakiś umiar.

[...]

No mogę przekazać ale nie sądzę aby chciał jeszcze raz odwiedzać oddział, znaczy ma taki zamiar ale w celu zamknięcia konta.

Xenocide

Data: 2019-04-09 00:29:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00

"xbartx" q8ga3h$3ju$1@node2.news.atman.pl

Przelew na 100k dużo/nie dużo zależy jak patrzeć

100 kpln to w sam raz. ;)

 - ~3% rocznie zjada inflacja związana z socjalnym oprogramowaniem
 - o ~3% mniejsze są odsetki depozytowe w związku z podatkami
   (w szczególności -- podatkiem MBelki i podatkiem bankowym)

W sumie daje to ~6 kpln rocznie, czyli... 500 plus właśnie...

-=-

Dla mnie 500 plus to 500 minus?
Dla tego, kto zdeponował w bankach ww. 100 kpln...

-=-

3% inflacji rocznie? Ceny w hipermarketach powędrowały w ostatnich
paru latach makabrycznie w górę!!! Akurat nie ceny tych produktów,
które chcę kupić, ale jednak! Niewiele chcę kupić, bo mam niewiele
pieniędzy. IMO obecny socjalizm karmi się kosztem najbiedniejszych
ludzi! Co za absurd!!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-09 00:52:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00

"Eneuel Leszek Ciszewski" q8gi0q$atn$1@node2.news.atman.pl

[...]

BTW -- to samonakręcająca się wojna. :)

    500+ -- -> inflacja -- -> wyższe zyski sklepów -- -> wyższe płace
    w sklepach  -- -> kolejne żądania nauczycieli zestawiających swe
    uposażenie z zarobkami w Lidlu czy w Biedronce

[,,droga stąd już tylko w dół''?... końcem tej drogi jest wyrównanie
poziomów życia/gospodarek -- w Polsce i w Niemczech czy ogólnie w UE
a takiego wyrównania nie dokona socjalne oprogramowanie rodem z 500+
na: dziecko, krowę, kogokolwiek, cokolwiek... ;) Trzeba przemysłowej
produkcji (w Polsce tępionej od dziesięcioleci!) bez której wszelkie
społeczeństwa (w tym i związane ze szkolnictwem) dziczeją...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-06 14:25:33
Autor: ń
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
W ING dawało się wypłacić np. 45k, tyle że w kilku ATM-ach.

-- -- -
Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie

Data: 2019-04-05 20:22:05
Autor: Szymon
W dniu 2019-04-05 o 19:49, z pisze:
W dniu 2019-04-05 o 19:41, Kamil Jońca pisze:
No więc właśnie się przekonujesz, że ci potrzebna :P

Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

Nie. Maksymalny dzienny limit to 10.000 zł. Oczywiście mógłbyś pociągnąć jeszcze dziś i jutro. Ale jednego dnia nie wyciągniesz więcej niż 10.000 z Millenium.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-04-05 20:41:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q886e4$l4u$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A jakby mial dwie karty ?

No ale do polnocy jeszcze troche jest, to moglaby sie przydac :-)

J.

Data: 2019-04-06 08:13:55
Autor: ń
Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
No oczywiście że nie, przecież to wynika z tytułu Twojego wątku.

-- -- -
Nie mam karty.
Nie potrzebna mi.

Data: 2019-04-06 09:18:42
Autor: z
W dniu 2019-04-06 o 08:13, ń pisze:
No oczywiście że nie, przecież to wynika z tytułu Twojego wątku.

Jeszcze miesiąc temu się dało. Więc nie jest to takie oczywiste :-)

Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00