Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?

Data: 2018-03-31 19:44:03
Autor: Bolek
Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
W dniu 2018-03-29 o 10:59, jakson pisze:

W lato 2017 przelewałem USD i EUR między TMUB a Alior Kantor bez żadnych opłat.

.... i nadal możesz to robić bez przewalutowania. Wystarczy wybrać "Przelew krajowy" a nie zagraniczny.

--
Bolek

Data: 2018-04-03 04:02:09
Autor: jakson
Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
W lato 2017 przelewałem USD i EUR między TMUB a Alior Kantor bez żadnych opłat.

Okazało się, że nadal można przelać za darmo walutę z TMUB do Alior Kantor - używając przelewów krajowych..
Używając szablonów (którymi jeszcze rok temu realizowałem przelewy za darmo) pojawiała się opłata (30zł za USD, 5zł za EUR), gdyż owe szablony były szablonami przelewów międzynarodowych.
Czy w międzyczasie bank zmienił mi w szablonach przelewów walutowych typ z krajowego na międzynarodowy, czy zmienił się cennik/regulamin TMBU - Nie wiem.

PS Dziękuję wszystkim za rady, zwłaszcza o tych polskich bankomatach wypłacających EUR :)

Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?