Jak wypompowac 40 000 z karty kredytowej z prowizja do max 2-2,5% ?

Data: 2013-03-03 21:59:40
Autor: Budzik
Jak wypompowac 40 000 z karty kredytowej z prowizja do max 2-2,5% ?
Użytkownik  wiczkowskiandy@gmail.com ...

Potrzebuje 40 000 PLN w przeciagu max 2 tyg. Pieniadze te bede mogl
splacic za miesiac. Mam karte kredytowa z limitem 60 tys PLN. Przelew
z rachunku karty kredytowej i wyplata z bankomotu niestety nie wchodzi
w rachube. Jestem gotow poniesc koszt prowizji jakiegos serwisu internetowego max
do 2-2,5%, ktory umozliwi mi wplate karta kredytowa jako transakcje
bezgotowkowa i pozniej przelew na rachunek osobisty ? Prosze o rade z wyjatkiem serwisow bukmacherskich, kasyn .....

jak jestes wiarygodny to na pewno bez problemu znajdziesz kogos kto ci pozyczy 40.000 na miesiac za 2,5% prowizji.

Jak wypompowac 40 000 z karty kredytowej z prowizja do max 2-2,5% ?