Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?

Data: 2009-05-20 21:16:29
Autor: Krzysztof
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
Witam,

w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

pozdr.
Krzysztof

Data: 2009-05-20 21:30:18
Autor: Mithos
Krzysztof pisze:
w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

Ja wypowiadałem umowę o KK listem poleconym i nie było problemu.

Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

Nie.

--
Mithos

Data: 2009-05-20 21:32:10
Autor: Szymon
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

Nie.

Myślę, że można. Ja umowę o KK podpisywałem w mkiosku, a potem przekazano ją przez kuriera do centrali. Po prostu nie było czasu się spotkać w godzinach dogodnych kurierowi. Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, aby w mkiosku zostawić wypowiedzenie, a kurier przekaże centrali.

Data: 2009-05-20 21:47:16
Autor: Krzysztof
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?

 Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, aby w
mkiosku zostawić wypowiedzenie, a kurier przekaże centrali.
A czy sprawdzali w jakikolwiek sposob zgodnosc z danymi osobowymi , czy tylko przyjeli pismo ?

pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2009-05-20 22:05:35
Autor: Szymon
[...]

Tak, kobieta sprawdziła dowód, pismo podpisałem i kartę otrzymałem. Od razu mi powiedziała, żebym o nic nie pytał, bo się nie zna na kartach i tylko odda umowę kurierowi.

Data: 2009-05-20 22:39:41
Autor: Krzysztof
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
 Sprawdze w takim wypadku w kiosku, dzieki za pomoc.

pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2009-05-20 22:35:29
Autor: Szymon
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
Sprawdze w takim wypadku w kiosku, dzieki za pomoc.

Kioski odwiedzają kurierzy i po prostu przekonaj kobietę, aby Tobie podstemplowała wpłynięcie, a kurierowi przekazała i tyle.

Data: 2009-05-20 22:42:40
Autor: ffiona

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości

w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

A do jakiego banku się wyprowadzasz? Ja właśnie niedawno wprowadziłam się do mBanku. I od razu czytam o zmianie toip. Ale w moim przypadku to chyba tylko opłata za kartę debetową się zmieniła. Wcześniej nie było. Reszta pozostaje bez zmian.
Pozdr.
A.

Data: 2009-05-20 23:00:17
Autor: Mithos
ffiona pisze:
[...]

To w mBank zmieniła się opłata za kartę debetową ?

--
Mithos

Data: 2009-05-20 23:01:05
Autor: ffiona
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?

Użytkownik "Mithos" <
To w mBank zmieniła się opłata za kartę debetową ?

No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?
Pozdr.
A.

Data: 2009-05-20 21:14:15
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 20 May 2009 23:01:05 +0200, ffiona napisał(a):

To w mBank zmieniła się opłata za kartę debetową ?

No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?

Tak. Ale to nie karta debetowa ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-20 23:18:29
Autor: ffiona
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?

Użytkownik "Olgierd"

Tak. Ale to nie karta debetowa ;-)

Ach, to inna karta? To dzięki. W takim razie nic się nie zmieniło dla mnie.
Pozdr.
A.

Data: 2009-05-20 21:22:59
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 20 May 2009 23:18:29 +0200, ffiona napisał(a):

Tak. Ale to nie karta debetowa ;-)

Ach, to inna karta? To dzięki. W takim razie nic się nie zmieniło dla
mnie.

Tak, to karta wyłącznie do płatności internetowych. Płatna była od zawsze, ale bodajże podrożała teraz.

Data: 2009-05-20 23:11:22
Autor: Mithos
ffiona pisze:
No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?

Chyba nie.

--
Mithos

Data: 2009-05-21 10:19:30
Autor: Andrzej S.
Krzysztof pisze:
Witam,

w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

pozdr.
Krzysztof

A czy w zwiazku ze zmianami w tabeli oplat (chodzi o prowizje
od niewykorzystanego kredytu) moge zerwac umowe z mBankiem
bez okresu wypowiedzenia? Znaczy poinformowac, ze zrywam?
Czy bedzie to skuteczne?
Bardzo prosze o odpowiedz.
pozdr serd
--
A S

Data: 2009-05-21 02:47:57
Autor: Jarek Andrzejewski
On May 21, 10:19 am, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:
Krzysztof pisze:

> [...]

od niewykorzystanego kredytu) moge zerwac umowe z mBankiem
bez okresu wypowiedzenia? Znaczy poinformowac, ze zrywam?

raczej nie. Ale zapewne możesz nie przyjąć nowych warunków (zdaje się,
że w ciągu 14 dni od powiadomienia Cię) i wtedy wypowiedzenie nastąpi
w zwykłym trybie.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-21 13:22:45
Autor: K.K.
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i telekodem.

Data: 2009-05-22 11:51:19
Autor: Włodziu

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a153a09$1news.home.net.pl...

http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i telekodem.

Możesz to rozwinąć?

Jeżeli dobrze zrozumiałem to wypowiadając umowę muszę sie podpisać podać identyfikator i telekod?

Słyszałem o przebojach że nie chcieli przyjąć wypowiedzenia ze wzglądu na rozbieżności w podpisie ale podawanie takich danych w wypowiedzeniu umowy to już chyba lekka przesada.

Data: 2009-05-22 16:17:03
Autor: K.K.
[...]
Dzwoniąc identyfikujesz się identyfikatorem i telekodem. Jako rozpoznany, o znanej tożsamości, uprzedzasz o wypowiedzeniu umowy, po czym składasz pisemną wersję już tylko z podpisem. Można bez dzwonienia, ale wtedy każda różnica w podpisie uniemożliwi zamknięcie rachunków.

Data: 2009-05-22 11:15:48
Autor: Jarek Andrzejewski
On 20 Maj, 21:16, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Witam,

w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

Ja właśnie dziś odwiedziłem "centrum finansowe" w Łodzi, przy
Narutowicza. Miałem przy sobie pismo z oświadczeniem woli, ale i tak
miła pani zażądała ode mnie wypełnienia "ichniego" formularza.
Uczyniłem to, ale nalegałem na potwierdzenie także mojego pisma, ale
była nieugięta. W końcu skserowała moje pismo, na odwrocie kopii
potwierdziła przyjęcie, a oryginał zatrzymała.
Co więcej - na początku nawet tego nie chciała zrobić, ale zadzwoniłem
na mLinię, gdzie usłyszałem "pracownik nie ma prawa odmówić przyjęcia
pisma" i oddałem słuchawkę pani z CF.

Nie mam pojęcia dlaczego taki opór stawiała, gdy prosiłem o
potwierdzenie na drugim egzemplarzu... Macie pomysł?

Mam nadzieję, że za 30 dni zapomnimy o sobie i tylko będę obserwował
"ewolucję opłat i prowizji" ty, w grupie :-)

Gdyby jeszcze ostatnio nie dopadała mnie tak tęsknota za Świętym
Spokojem, to bym pozostawił 0,01 zł na rachunku (bo w formularzu nie
podałem, na jaki mają przesłać pozostałości). Pani twierdzi, że w
takim przypadku nie zamkną rachunku, choć na "ichnim" formularzu była
tylko informacja, że takie pieniądze stają się nieoprocentowanym
depozytem.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-23 00:08:11
Autor: Krzysztof Halasa
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@googlemail.com> writes:

[...]

I pewnie slusznie - zeby go zamknac musza cos zrobic z tym 1 gr, np.
dopisac do jakichs dodatkowych zyskow po jakims czasie. Nie znaczy to,
ze klient ma potrzebe sie tym interesowac - wypowiedzenie umowy
rozwiazuje umowe, zamkniecie rachunkow to sprawa banku.
--
Krzysztof Halasa

Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?