Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?

Data: 2009-05-21 13:22:45
Autor: K.K.
Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i telekodem.

Data: 2009-05-22 11:51:19
Autor: Włodziu

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:4a153a09$1news.home.net.pl...

http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.html
Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
Raczej nie za często, gdy podpis potwierdzamy dodatkowo identyfikatorem i telekodem.

Możesz to rozwinąć?

Jeżeli dobrze zrozumiałem to wypowiadając umowę muszę sie podpisać podać identyfikator i telekod?

Słyszałem o przebojach że nie chcieli przyjąć wypowiedzenia ze wzglądu na rozbieżności w podpisie ale podawanie takich danych w wypowiedzeniu umowy to już chyba lekka przesada.

Data: 2009-05-22 16:17:03
Autor: K.K.
[...]
Dzwoniąc identyfikujesz się identyfikatorem i telekodem. Jako rozpoznany, o znanej tożsamości, uprzedzasz o wypowiedzeniu umowy, po czym składasz pisemną wersję już tylko z podpisem. Można bez dzwonienia, ale wtedy każda różnica w podpisie uniemożliwi zamknięcie rachunków.

Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?