Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym

Data: 2013-06-23 12:47:10
Autor: wireparcel
Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym
Witam,

Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2 pietrowym. Termin wypowiedzenia umowy 3 miesiace. Jednakze z uwagi na fakt ze wynajmuje tylko jedno pomieszczenia w budynku, wszelka poczta i przesylki przychodza najpierw do myjni ktora miesci sie na dole, Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme X nalezy trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana, co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

Data: 2013-06-23 21:58:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-23 21:47, wireparcel@gmail.com pisze:
[...]

Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składając odpowiednie reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-23 13:10:06
Autor: wireparcel
On Sunday, June 23, 2013 9:58:45 PM UTC+2, Liwiusz wrote:
> [...]

> Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składaj±c odpowiednie reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

To nic nie dalo.

Data: 2013-06-23 22:48:14
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.06.2013 21:47, wireparcel@gmail.com pisze:
Witam,

Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2 pietrowym.
[ciach dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga linia]

Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

A jaki zwi±zek ma poczta z umow± najmu? Czy ta myjnia jest w ogóle stron± umowy najmu?

Może poczta Ľle dochodzi, bo adresaci nieprawidłowo adresuj±? Np. pisz± wszystko w jednej linii - jak ty?

Swoj± drog± - czy chociaż zadbałe¶ o tabliczkę przy wej¶ciu z nazw± swojej firmy i jej lokalizacj± w budynku?

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-06-23 23:05:10
Autor: cef
Uzytkownik wrote:

Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme X nalezy
trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana, co z
uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

Widac uzyles zlych argumentów, skoro sie nie dogadales z myjnia.

Data: 2013-06-26 01:51:24
Autor: Kris
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 21:47:10 UTC+2 użytkownik wirep...@gmail.com napisał:
wszelka poczta jest odbijana, co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie >ja uniemozliwia.
Porozmawiaj z listonoszem i poczta dotrze do Ciebie
Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.
Umowe z poczt± pewnie tak;)

Data: 2013-06-26 10:37:33
Autor: Yakhub
Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym
W liście datowanym 23 czerwca 2013 (21:47:10) napisano:

[...]

Zasadnicze pytanie:
Chcesz  nadal  prowadzić  tę  działalność i szukasz metody rozwiązania
problemu  przesyłek,  czy  też  może chcesz rozwiązać biznes i szukasz
pretekstu do uniknięcia terminu wypowiedzenia?

Bo jak to pierwsze, to proponuję:
1.  Umieścić na budynku tabliczkę z nazwą firmy, lokalizacją, skrzynką
pocztową (!)
2. Spróbować się porozumieć z pracownikami myjni
3. Porozumieć się z listonoszem

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym