Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym

Data: 2013-06-23 21:58:45
Autor: Liwiusz
Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym
W dniu 2013-06-23 21:47, wireparcel@gmail.com pisze:
Witam,

Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2 pietrowym. Termin wypowiedzenia umowy 3 miesiace. Jednakze z uwagi na fakt ze wynajmuje tylko jedno pomieszczenia w budynku, wszelka poczta i przesylki przychodza najpierw do myjni ktora miesci sie na dole, Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme X nalezy trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana, co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składając odpowiednie reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-23 13:10:06
Autor: wireparcel
On Sunday, June 23, 2013 9:58:45 PM UTC+2, Liwiusz wrote:
> [...]

Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składając odpowiednie reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

To nic nie dalo.

Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym