Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym

Data: 2013-06-26 10:37:33
Autor: Yakhub
Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym
W liście datowanym 23 czerwca 2013 (21:47:10) napisano:

Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2
pietrowym. Termin wypowiedzenia umowy 3 miesiace. Jednakze z uwagi
na fakt ze wynajmuje tylko jedno pomieszczenia w budynku, wszelka
poczta i przesylki przychodza najpierw do myjni ktora miesci sie na
dole, Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme X
nalezy trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana,
co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

Zasadnicze pytanie:
Chcesz  nadal  prowadzić  tę  działalność i szukasz metody rozwiązania
problemu  przesyłek,  czy  też  może chcesz rozwiązać biznes i szukasz
pretekstu do uniknięcia terminu wypowiedzenia?

Bo jak to pierwsze, to proponuję:
1.  Umieścić na budynku tabliczkę z nazwą firmy, lokalizacją, skrzynką
pocztową (!)
2. Spróbować się porozumieć z pracownikami myjni
3. Porozumieć się z listonoszem

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym