Jak wysłać rower? Komu zlecić wysy łkę?

Data: 2018-03-19 12:21:51
Autor: Maciek
Jak wysłać rower? Komu zlecić wysy łkę?
W dniu 19.03.2018 o 11:16, ToMasz pisze:
witam
potrzebuję wysłać (JEDEN) rower w kartonie 150cm
furgonetka, pakersi - ceny z kosmosu.  czy wiecie jak rower tanio przesłać?

ToMasz

Miałem też podobny problem ;-) Ostatnio wysyłałem obręcz 28', najtaniej wyszło paczk±+ na poczcie, ostrożnie, ubezp. itd. co¶ koło 30zł.

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczkaplus.html

W DHL-u jest do 140x60x60cm za 32zł z ubezp. do 6,5ty¶ zl. Chyba byłoby najkorzystniej. No ale ten karton 150 nie przejdzie, musiałby¶ to jako¶ skompresować ;-). Niestety trzymaj± się do¶ć rygorystycznie wymiarów, miałem wymiar 63cm i nie przeszło w tej kwocie.

Kiedy¶ też korzystałem z parcel shopu GLS-u, z tego co pamiętam go¶ć mi proponował wysyłkę przedmiotów wielko¶ci roweru z ubezpieczeniem poniżej 50zł. Może dalej tak maj±.

Data: 2018-03-19 06:25:50
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 12:21:54 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Miałem też podobny problem ;-) Ostatnio wysyłałem obręcz 28', najtaniej wyszło paczk±+ na poczcie, ostrożnie, ubezp. itd. co¶ koło 30zł.

Wysyłałem niedawno telewizor 55cali w oryginalnym pudle. Ok 11zł poczta Polska kurier 48(za po¶rednictwem sendit.pl)

[...]

Oficjalne cenniki firm kurierskich sa dla jeleni
Trzeba korzystać z usług po¶redników typu sendit itp.
Przesyłka kurierska do 30 kg spokojnie w cenie poniżej 20zł
Na dzisiaj najtaniej wychodzi opcja poczta polska kurier 48 na sendit pl bo do 30kg jest to niecałe 11zł.

Jak wysłać rower? Komu zlecić wysy łkę?