Jak wysadzić w powietrze USA? (How to detonate USA out?)

Data: 2018-03-23 02:34:33
Autor: jacekbialy80
Jak wysadzić w powietrze USA? (How to detonate USA out?)
Należałoby USA zasypać pozwami sądowymi za krzywdy nieżyjących Indian, eksploatowanych Murzynów, albo na przykład za to, że Ameryka odegnała od swoich brzegów statek St.. Louis i że w ogóle nie chciała pomagać Żydom w czasie Holocaustu.
Lecz tacy Indianie powiedzą, że to nic nie da, bo wielu ich wojowników zginęło bezpotomnie... Ale zaraz! - będziemy mieli precedens. Ustawa 447 leży już na stole prezydenta USA. Ktoś powie, że to bogaci Żydzi... Ale, ale! Biednych Indian mogliby wesprzeć bogaci Chińczycy, jeśli tylko zachować o tym dyskrecję, a biednych Murzynów całkiem już jawnie Rosyjscy oligarchowie. Wszak o krzywdach Murzynów i Indian w Ameryce słyszymy niemal od Rewolucji Październikowej.
O żydowskich rachunkach, jakie mogłyby zostać wystawione państwu amerykańskiemu na razie cicho sza, bo póki co, jest to mocarstwo z którym należy się liczyć. Sanacyjna Polska mocarstwem co prawda nie była, ale Żydzi również z tym państwem się liczyli... Przynajmniej do września roku tysiąc dziewięćset trzydziestego dziewiątego.
:
Szanowni Państwo - jeżeli USA będą się nabierać na żydowskie szwindle (za którymi nie do końca wiadomo kto stoi), to Polska powinna zrewidować fundamenty swojej polityki bezpieczeństwa. Wszystko wskazuje na to, że podążając za nieuczciwymi poczynaniami Ameryka sama padnie ofiarą takich poczynań i to w skali o dużo większej niż dotychczas. Może to doprowadzić albo do bankructwa tego mocarstwa, albo do jego politycznej destabilizacji. Tak więc na co nam taki sojusznik? Czy nie lepiej w porę przyłączyć się do przyszłego zwycięzcy, jakim będą Chiny?

JB

Data: 2018-03-23 03:04:59
Autor: japanizer
On Friday, March 23, 2018 at 6:34:34 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Tak jest! Pod skrzydła Moskwy! Źle kiedyś było? Polska była potęgą, a teraz, przez PO, Afryka się z nas śmieje!

Data: 2018-03-24 06:40:09
Autor: stevep
Jak wysadzić w powietrze USA? (How to detonate USA out?)
W dniu 2018-03-23 o 13:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Do Moskwy? Moskwa już jest zjedzona przez Chiny, tylko Rosja jeszcze o tym nie wie..

JB

A ty już wiesz, kto cię pożarł i zwymiotował?

--
stevep

Data: 2018-04-01 00:08:09
Autor: jacekbialy80
Jak wysadzić w powietrze USA? (How to detonate USA out?)
Pan Stanisław Michalkiewicz to bardzo mądry człowiek, ale niestety błazen, dlatego nie wszyscy traktują go poważnie. "Nasza złota Pani", "Nasza niezwycieżona armia" - po co ten wewnętrzny język charakterystyczny dla sekty (czyżby pozostałość po Korwinie)? Ani PRL nie był wesołym barakiem, ani tym bardziej III RP.

Pozdrawiam świąteczne!
Jacek Biały

Data: 2018-04-01 09:23:53
Autor: A. Filip
Jak wysadzić ...
[...]

Wolisz proste "rzucanie mięsem" (wyzwiska) od "uszczypliwości"?
Ja wolę tych co "rzucanie mięsem" rezerwują na wyjątkowe/specjalne okazje.

Data: 2018-04-01 04:30:43
Autor: jacekbialy80
Jak wysadzić ...
Gdzie tu mięso pani Emilio? Jeśli ktoś niepotrzebnie błaznuje, to się mówi wprost.
Pozdrawiam Swiatecznie.
JB

Data: 2018-04-01 17:50:45
Autor: stevep
Jak wysadzić ...
W dniu 2018-04-01 o 09:23, A. Filip pisze:
[...]

To taki pisowski zwyczaj by po dniu postu następnego rzucać mięsem?

--
stevep

Data: 2018-04-01 17:49:27
Autor: stevep
W dniu 2018-04-01 o 09:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A ten "bardzo mądry człowiek" to też profesour jak Pawłowicz?

--
stevep

Data: 2018-04-01 05:58:32
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Należałoby USA zasypać pozwami sądowymi za krzywdy nieżyjących Indian, eksploatowanych Murzynów,

Nu ale wtedy było takie prawo.
albo na przykład za to, że Ameryka odegnała od swoich brzegów statek St. Louis i że w ogóle nie chciała pomagać Żydom w czasie Holocaustu.

USA przyjęły srulków, a statek został
zawrócony, bo uznali że więcej nie są w stanie przyjąć. W kanadzie też
ich nie chcieli, stwierdzili "po chj na nieroby", nu i ostatecznie UK
ich przyjęła, znaczy tych zawróconych.

[...]

Murzyni i indiańce nie mają tylu swojaków w SN co np. srule.
Ale pomysł ciekawy, zresztą sam proponowałem coś podobnego:)

Jak wysadzić w powietrze USA? (How to detonate USA out?)