Jak wysłać smsa gsm z tabletu? czy tablet z modemem zadziała jak telefon?

Data: 2014-03-06 10:56:24
Autor: ToMasz
Jak wysłać smsa gsm z tabletu? czy tablet z modemem zadziała jak telefon?
witam

mój znajomy ma tablet steelcore2 czy jakoś tak i modem huawei173 z kartą gsm ornage (oczywiście internet działa). Co jakiś czas musi wysłać smsa z tej karty - by coś aktywować, czy też aby sprawdzić stan pakietów. Niestety wyjmuje kartę z modemu, wkłada do telefonu...
czy niema jakiejś prostszej metody? Sam nie mogę sprawdzić bo nie mam modemu gsm. Może jest jakiś program w google play "rozumiejący" modem?

pozdrawiam
ToMasz

--
Ta wiadomość nie zawiera wirusów, pomimo że nie została przeskanowana żadnym programem antywirusowym.  :)

Data: 2014-03-06 11:10:45
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 10:56, ToMasz pisze:
[...]

A nie ma sterowników i programu dołączonego do modemu pod Andka? Taki program powinien również obsługiwać SMSy.

Jak wysłać smsa gsm z tabletu? czy tablet z modemem zadziała jak telefon?