Jak wzmocnić sygnał GSM na działce?

Data: 2011-08-10 15:28:11
Autor: VSS
Jak wzmocnić sygnał GSM na działce?
W wiadomości:slrnj426q8.g9p.joshua@tau.ceti.pl,
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> nastukał:
Witam,

Problem klasyczny: działka letniskowa gdzieś na końcu świata,
a zasięg GSM jest taki ledwo-ledwo co. W domku praktycznie nie ma
szans na zestawienie połączenia, na zewnątrz od biedy da się
rozmawiać choć często przerywa...

Jest jakieś lekarstwo na to inne niż zmiana operatora GSM (niestety
umowy świeżo podpisane, bez sprawdzenia jak jest na działce "bo plus
ma przecież świetny zasięg")?

Są w sprzedaży różne wzmacniacze GSM, ale one są przeznaczone do
zastosowania w budynkach - czyli na zewnątrz sygnał jest, w piwnicy
sygnału nie ma i wprowadzamy sygnał do piwnicy. Natomiast nie nadają
się do opisanej sytuacji, bo anteny nadawcza i odbiorcza nie mają
prawa się "widzieć".

Jest jakiś patent na to? :)

Pozdrawiam,

kup telefon do auta GSM. mozna podłączyc do niego antenę zewnętrzna i ma 8W mocy. ja w aucie woziłem taki telefon itam gdzie inni mieli problemy z zasięgiem, ja rozmawiałem zawsze.

--
VSS

Data: 2011-08-14 14:04:41
Autor: marcin
Jak wzmocnić sygnał GSM na działce?
kup telefon do auta GSM. mozna podłączyc do niego antenę zewnętrzna i ma 8W mocy. ja w aucie woziłem taki telefon itam gdzie inni mieli problemy z zasięgiem, ja rozmawiałem zawsze.

Jaki, jaki ? Link albo podpowiedź poprosimy.

pozdr

Data: 2011-09-08 10:44:46
Autor: Piotr
W dniu 2011-08-10 15:28, VSS pisze:

kup telefon do auta GSM. mozna podłączyc do niego antenę zewnętrzna i ma
8W mocy.
Można to jeszcze gdzieś kupić?

pozdrawiam

Jak wzmocnić sygnał GSM na działce?