Jak z MPEG4 na MPEG2 ?

Data: 2011-09-01 09:22:16
Autor: t-1
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3m3hl$346$1news.task.gda.pl...
Witam
Mam TV z MPEG2 - plazma Pioneera. Jedyna chyba dostepna karta CI nie dziala z tym modelem (tak jest w opisie). No to poztsaje kupno dekodera. I tu mam pytanie : czy sa dekodery tak jakby pasywne ? Czyli taka tylko przejsciowka na kablu i tyle (wejscie z anteny MPEG4 i wyjscie MPEG2) ? Bo nie chce miec do tego zadnego pilota, przelaczania kanalow, nagrywania i innych bajerow. Chcialbym po prostu miec od razu sygnal MPEG2 na wejsciu telewizora (i wtedy w TV wszystko moge zrobic)

Fantom

Temat ma mało wspólnego z t± grup± raczej zapytaj na pl.misc.elektronika. Może da się wymienić jaki¶ moduł w telewizorze.
A może w Pioneer.pl to wiedz±.
t-1

Jak z MPEG4 na MPEG2 ?