Jak z MPEG4 na MPEG2 ?

Data: 2011-09-03 12:22:36
Autor: Jerzy Pastusiak
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
Fantom:

| Mam TV z MPEG2 - plazma Pioneera. Jedyna chyba dostepna
| karta CI nie dziala...

Jezeli transkodowanie nie dziala:
[Moduł Neotion FTA NP4+ MPEG-4]
http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1583-modul-neotion-fta-np4-mpeg-4

cena : 179.00 PLN http://www.hollex.pl/zdjecia/8031.pdf
-=-=-

To tylko serwis zna odpowiedz.

| Bo nie chce miec do tego zadnego pilota,

Raczej zapomnij o tym.

Za podobna cene mozesz miec dodatkowy odbiornik przystawke
DVB-T i po kabelku HDMI przepiekny obraz.

http://www.hollex.pl/odbiorniki-dvb-t/

3m się, jp

Data: 2011-09-03 22:38:21
Autor: Fantom
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
| Mam TV z MPEG2 - plazma Pioneera. Jedyna chyba dostepna
> [...]

To wlasnie ta karta CI - podobno nie dziala z Pioneerami :(

Fantom

Data: 2011-09-07 11:50:50
Autor: t-1
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?

To wlasnie ta karta CI - podobno nie dziala z Pioneerami :(

Fantom
Raczej nie działa.
http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpeg-4-w-508xd.html

t-1

Data: 2011-09-07 18:25:44
Autor: Jerzy Pastusiak
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
t-1:

| Raczej nie działa.
| http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpeg-4-w-508xd.html

no tak, watek z przed trzech i pol roku, i widac, ze Pionier ma
bardzo seksualne podejscie do sprawy

tez sadze, ze sprawa jest w tym wypadku beznadziejna

ale kiedy bywaja watpliwosci, to widze, ze hollex idzie na reke:
http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1583-modul-neotion-fta-np4-mpeg-4

"W przypadku braku współpracy można w ciągu 10 dni zwrócić
nieuszkodzony moduł do firmy Hollex Sat Systems - zwrócimy pieniądze
na konto."

-=-=-=-=-

prawdziwy horor to sie zacznie za 4-5 lat, jak p.urzednicy przejda
na DVB-T2

tutaj to zaden modul nie pomoze, czy inny transformatorek FFT
na TG51, lub PCF82, jezeli nie przewidziano wymiany tjunera

Data: 2011-09-13 09:12:03
Autor: Fantom
Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
To wlasnie ta karta CI - podobno nie dziala z Pioneerami :(

Fantom
Raczej nie działa.
http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpeg-4-w-508xd.html

Ja mam 7 generacje - pytanie czy cos to zmienia - czy lepiej czy gorzej :)

Fantom

Jak z MPEG4 na MPEG2 ?