Jak z Przemykiem

Data: 2017-05-21 23:08:32
Autor: boukun
Jak z Przemykiem
http://wiadomosci.wp.pl/smierc-igora-stachowiaka-na-komisariacie-prokuratura-zarzuty-dopiero-po-uzyskaniu-opinii-bieglych-6125022868179073a

Obywatel
7h temu

Mam nadzieje ,że ci "policjanci" dostaną wyroki za morderstwo. Robili to z premedytacją i dla przyjemności ponieważ ten chłopak był skuty i nie był zagrożeniem.

seba
7h temu

Panowie wy macie czelność jeszcze się tłumaczyć policjanci powinni odpowiadać za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem Błaszczak ty też masz krew na rękach albo jesteś takim nieudacznikiem że nie powinieneś rządzić policją tylko stadem owiec na łące chociaż nie wiem czy to nie za bardzo odpowiedzialne dla ciebie WSTYD weż sznurek i zrób w końcu coś porządnego dla Polski powodzenia aby nie pękł

widzka
7h temu

Ci policjanci powinni siedzieć długie lata za morderstwo na komisariacie. To się nie mieści w głowie - zakatowali chłopaka który nie zrobić nic złego. Ryczałam jak to oglądałam.....współczuję najbliższym, że znowu muszą do tego wracać ale trzeba żeby mordercy ponieśli karę.

Olo
4 min. temu

Rany Julek ! Od dzisiaj przestaję się rozglądać na prawo i lewo, także jąkać bo przyjadą, skują, potem TRZYKROTNIE porażą prądem aż wreszcie zamęczą gdzieś w ciemnym kiblu... Bo PISowska Policja ma prawo ! Bo reżim jej potrzebuje....jak każdy reżim !

Jak z Przemykiem