Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-03 20:05:32
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć
Witam,

Mam 15 calowy monitor LCD, który stoi w kartonie. Przyszło mi do głowy, że może dałoby się z niego zrobić ramkę do zdjęć.
Czy istnieją jakieś urządzenia, które pomogłyby przemienić monitor z wejściem DVI i D-Sub w ramkę?

MN

Data: 2009-03-03 13:01:15
Autor: hanys99
> [...]

> głowy, że może dałoby się z niego zrobić ramkę do zdjęć.
> Czy istnieją jakieś urządzenia, które pomogłyby przemienić monitor z

Moze to cie troche naprowadzi: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370156597214
na allegro znajdziesz chyba podobne, kiedys widzialem taki miniaturowy
odtwarzacz do podlaczenia po HDMI i z wejsciam na SD i USB

Data: 2009-03-04 07:59:31
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-03 23:25:18
Autor: pasman
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 09:22:17
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 09:52:32
Autor: Przemek
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 10:43:29
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 09:32:27
Autor: Marrcino
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 10:40:34
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 13:19:53
Autor: Marrcino
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-04 14:18:41
Autor: Marcin Narzynski
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-05 08:11:23
Autor: Marrcino
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć

Data: 2009-03-11 14:37:26
Autor: pete
Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć
szukam taniego monitora lcd 15", za ile bys sprzedal?

Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć