Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego

Data: 2017-05-16 14:24:24
Autor: prezydent San Escobar
Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego
Ta historia jest przerażająca, bo łatwo sobie uświadomić, że każdy z nas mógłby
być na miejscu pana Andrzeja. Żarty są tu może nie na miejscu, ale... No, nie
wybieramy sobie tego, kto wjedzie w tył naszego samochodu. Handlowiec ze
Zduńskiej Woli miał podwójnego pecha - nie dość, że w wypadku został ciężko
ranny, to sprawcą okazał się profesor prawa, późniejszy sędzia Trybunału
Konstytucyjnego. A on robi wszystko, by ze sprawcy stać się ofiarą.

Prof. Lech Morawski ze zdarzenia tego wyszedł bez szwanku. To on jechał swoim
mercedesem z prędkością ok. 135 km/h i uderzył w tył dostawczego peugeota
boxera jadącego ok. 100 km/h. Kierujący peugeotem Andrzej Peruga trafił do
szpitala z ciężkimi obrażeniami, przeszedł operację. Przez pół roku był na
zwolnieniu, potem w sanatorium. Dziś znów jeździ po Polsce, bo taka jest jego
praca, choć do zdrowia w pełni nie wrócił - czeka go jeszcze jedna operacja z
niewiadomym skutkiem. Całość polecam, bo to znak obecnej Polski :DDD
http://natemat.pl/208129,jak-z-ofiary-mozna-zrobic-sprawce-bulwersujaca-sprawa-wypadku-z-udzialem-sedziego-trybunalu-konstytucyjnego

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 18:20:13
Autor: Ciemny Lud

--

Czy coś wiadomo już w sprawie tego pirata oświęcimskiego co to seicento staranował opancerzoną brykę pani premier?

CL

Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego