Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego

Data: 2017-05-16 18:20:13
Autor: Ciemny Lud
Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:3prlhc1b25klmmikfkh75seq009hve3km44ax.com...
Ta historia jest przerażająca, bo łatwo sobie uświadomić, że każdy z nas mógłby
być na miejscu pana Andrzeja. Żarty są tu może nie na miejscu, ale... No, nie
wybieramy sobie tego, kto wjedzie w tył naszego samochodu. Handlowiec ze
Zduńskiej Woli miał podwójnego pecha - nie dość, że w wypadku został ciężko
ranny, to sprawcą okazał się profesor prawa, późniejszy sędzia Trybunału
Konstytucyjnego. A on robi wszystko, by ze sprawcy stać się ofiarą.

--

Czy coś wiadomo już w sprawie tego pirata oświęcimskiego co to seicento staranował opancerzoną brykę pani premier?

CL

Jak z ofiary można zrobić sprawcę. Bulwersująca sprawa wypadku z udziałem sędziego Trybunału Konstytucyjnego