Jak z profesora religia zrobiła idiotę.

Data: 2010-10-30 00:40:39
Autor: MH
Jak z profesora religia zrobiła idiotę.
Wielkie mi mecyje !!!  Jakieś 2-3 dni temu była "dyskusja" na psp związana z
wyliczeniami prędkości samolotu na podstawie zapisu dźwiękowego z kokpitu. Tę
rewelację wysmarował profesorzyna FIZYKI!! Boszszsz!!!  Jakieś 2 lata temu (nie
chce mi się szperać po archiwum) , był na psp prezentowany wywiad z jakimś
doktorzyną z RM. Nie stenogram , lecz bodaj mp3 było. Ów palant bzdecił , że
"Einstein dostał nagrodę Nobla za odkrycie jakichś promieni , których nie ma".
Ale dla niedouków są to autorytety. Bo doktory profesory. A jeżeli do tego
jeszcze jest to doktor dyrektor , to BÓG odpada w przedbiegach...

Z czego to wynika?? Hmm , obejrzyjmy wykład profesora :

http://www.youtube.com/watch?v=V-eNZiE_6xE

MH

Data: 2010-10-30 10:05:57
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]