Jak za czasów Dzierżyńskiego i Moczara!

Data: 2011-06-02 13:31:50
Autor: Leprechaun
Jak za czasów Dzierżyńskiego i Moczara!
"PiS złożyło dziś wniosek o komisję śledczą do zbadania nieprawidłowości w finansowaniu PO w związku z - jak twierdzi PiS - nieformalnymi związkami jednego z jej założycieli Mirosława Drzewieckiego z "grupą przestępczą o charakterze zbrojnym, tzw. mafią pruszkowską".

Słownictwo jak za czasów wstępnej komuny! Żenada! Co jeszcze wymyślą te oszołomy?!!

BomBel

Data: 2011-06-02 14:25:09
Autor: jacek
Jak za czasów Dzierżyńskiego i Moczara!
Bucefałku,

to są określenia kodeksowe a nie Moczarowskie.
Bylo chodzic do szkół to by było oczywiste.

Data: 2011-06-02 14:32:09
Autor: Tomek

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de774a5$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam nadzieję, że powygranych jesiennych wyborach wrócą do sprawy Mira, Zbycha, Rycha, Grzecha, Sawickiej, Piesiewicza i kilku innych...
Aha, i że Ziobro znów będzie ministrem sprawiedliwości.
Tomek

Ps. I co, gula Ci wyskoczyła? :-)

Data: 2011-06-02 14:38:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4de782f5$0$2445$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niby dlaczego? Każdy kto wygra wybory będzie musiał wejść w koalicję z SLD. Wtedy możecie mi skoczyć! To ja będę rozdawać karty! ;)

BomBel

Data: 2011-06-02 16:07:09
Autor: cirrus
[...]

W Bangladeszu?