Jak za czasów PRL

Data: 2017-01-19 14:45:24
Autor: z
Jak za czasów PRL
W dniu 2017-01-16 o 13:01, Dark ice pisze:
Czasy komuny wróciły! Pfu!

Nie podobał mi się "Pucz" To nieudolne próby socjotechnicznych sztuczek. Przejaskrawione i tak nachalne że aż oczy i uszy puchły.

Tylko że... Jeszcze kilka lat temu porzygałbym się na taki widok i natychmiast wyłączył tv.
Co się zmieniło?
Jako notoryczny "oglądacz" tvn24 mam to na co dzień.
Takie same nachalne metody i bezczelna propaganda leje się np. z programu "Czarno na białym"
Przyzwyczaiłem się, spowszechniało mi to... Nie jest dobrze  :-)

Data: 2017-01-19 21:23:59
Autor: prezydent San Escobar
Jak za czasów PRL
z <z@z.pl> napisał(-a):

Jako notoryczny "oglądacz" tvn24 mam to na co dzień.
Takie same nachalne metody i bezczelna propaganda leje się np. z programu "Czarno na białym"
Przyzwyczaiłem się, spowszechniało mi to... Nie jest dobrze  :-)

Ale przynajmniej masz dokumenty i oceny pracy Przyłębskiej, wytyki i nagany,
podane w formie dokumentów, a nie "ocen dziennikarzy".

W sumie może by pierd****ąć to wszystko i zostać Zenkiem Kapelinderem? :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Jak za czasów PRL