Jak załoćyć partycję by pominąć bad sectory ?

Data: 2010-12-14 16:51:27
Autor: =Marcos=
Jak załoćyć partycję by pominąć bad sectory ?
Pomyślałem, że początek dysku zostawię jako unlocatted (nie będę tam zakładał partycji, a założę ją jakieś 10GB dalej). I dopiero na tę (zdrową) partycję przeniosę system ze starego dysku. Problem w tym, że chciałbym to zrobić precyzyjnie, a nie jestem pewien w jaki sposób stwierdzić, w którym dokładnie obszarze znajdują się bad sectory. Nie chciałbym robić tego na oko.

Warto pamiętać, że bad sectory nie tworzą się ot tak, same z siebie. Może np. jest tam jakieś miniaturowe ciało obce, które za 3 dni albo za rok przeniesie się w inne miejsce dysku i tam będą bad sectory.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Jak załoćyć partycję by pominąć bad sectory ?