Jak zabezpieczacie mieszkania?

Data: 2009-04-18 17:11:05
Autor: Ikselka
Jak zabezpieczacie mieszkania?
Dnia Fri, 17 Apr 2009 13:22:24 +0200, Krzysztof napisał(a):

(...)odnosnie zapewnienia sobie mozliwie najwiekszego bezpieczenstwa.Jakie srodki stosujecie,czy np macie jakies urzadzenia alarmowe,jesli tak to jakie konkretne modele.

A po co?
Naszą maksymą jest: "Jeśli przyjdzie złodziej, to oby tylko nas w domu nie
zastał" :-D

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Data: 2009-04-18 17:18:45
Autor: Boombastic

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1pqklourfcg2p$.48fbzb0oczka$.dlg40tude.net...
[...]

Po to by nie kupować części wyposażenia co roku. Znajomemu znudziło się kupowanie co roku nowego telewizora to kupił tylna projekcję (to już było pare lat temu) wielkości komody i złodzieje dociągnęli ją tylko na środek pokoju. Telewizor sie ostał.

Data: 2009-04-18 19:20:12
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 18 Apr 2009 17:18:45 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

No, a ja mam jeden tv, stary, malutki, w kuchni. Generalnie nie
"inwestujemy" w elektronikę audiowizualną, w sypiualni robimy wszystko
tylko nie ogladamy tv, w salonie gości się bawi, a nie puszcza im filmiki z
wesela czy ostatniej podróży. Kradzież zmywarki przeżyję, pralki z piętra
nie ściągną, bo ciążka jak ch..., a co najcenniejszej dla mnie rzeczy,
fortepianu, złodziej ani nie udźwignie, ani nie zmieści w drzwiach, chocby
się zes... .
Tak więc naprawdę maksyma o nieobecności podczas wizyty złodzieja ma
porządny, głęboki sens... bo to, co najcenniejsze, każdy nosi przy sobie.
:-)

Data: 2009-04-18 19:55:41
Autor: Boombastic
[...]

Moim klientom - parze staruszków - ukradziono telewizor takiej jakości, że wtyd już było postawić go koło smietnika. Więcej kosztowała naprawa zniszczonego okna.

Data: 2009-04-18 20:01:07
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 18 Apr 2009 19:55:41 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

Gdyby byli w domu, więcej kosztowałby pogrzeb - może.

Data: 2009-04-18 20:08:39
Autor: Boombastic
Jak zabezpieczacie mieszkania?
Gdyby byli w domu, więcej kosztowałby pogrzeb - może.

Jakby byli w domu to nie byłoby włamania.
Myślisz że złodziej jest taki głupi że włamuje sie na ślepo?

Data: 2009-04-18 20:18:49
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:08:39 +0200, Boombastic napisał(a):

Gdyby byli w domu, więcej kosztowałby pogrzeb - może.

Jakby byli w domu to nie byłoby włamania.
Myślisz że złodziej jest taki głupi że włamuje sie na ślepo?

Czasem mysli, że nikogo nie ma. My tam się cicho w domu zachowujemy ;-)

Data: 2009-04-18 22:53:02
Autor: jarek d.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fbz53a4d8egz.s8fhf5r2mk8g.dlg40tude.net...
[...]

W sypialni też? ;-)

jarek d.

Data: 2009-04-18 23:18:30
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 18 Apr 2009 22:53:02 +0200, jarek d. napisał(a):

[...]

Kiedy nas w domu nie ma, włączamy światło i jakieś dźwięki - tak dla zmyłki
;-)

Data: 2009-04-18 20:52:42
Autor: Darek
Ikselka wrote:

[...]

Problem z włamaniami jest niestety taki, że często te bydlaki więcej niszczą niż kradną. A im mniej "towaru" znajdą tym więcej potrafią z wściekłości zniszczyć (meble, obrazy, ściany itd.) - fortepian to idealny sprzęt do zniszczenia...

Dlatego ważne jest aby ubezpieczenie od kradzieży pokrywało też szkody dokonane w mieszkaniu. Inna sprawa, że nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze.

Data: 2009-04-18 21:27:21
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:52:42 +0200, Darek napisał(a):

[...]

Niby tak, ale to zależy, jak w ogóle się podchodzi do rzeczy.
Dla mnie mają one wartość tylko do pewnego momentu.
Nie takie rzeczy się już traciło...

Dlatego ważne jest aby ubezpieczenie od kradzieży pokrywało też szkody dokonane w mieszkaniu. Inna sprawa, że nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze.

Oczywiście, że nie wszystko. Fortepian czy inne instrumenta mam
ubezpieczone jakoś tam. Na reszcie mi w sumie aż tak nie zależy, abym się
miała zapłakać na śmierć z powodu utraty.
Kiedy umarła moja mama, została po niej wielka kupa rzeczy. Stały się bez
niej niczym. Od tej pory już nie gromadzę. Jestem.

Data: 2009-04-20 14:36:33
Autor: ąćęłńóśźż
Jak zabezpieczacie mieszkania?
Nie lubię sprzątać.

A kobity niektóre po włamaniu czują się jak po gwałcie, podobno.
JaC

-- -- -