Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?

Data: 2011-01-10 19:25:06
Autor: CUT_INZ
Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?
W dniu 10-01-2011 18:41, luky pisze:
Witam,
ostatnio przy piwie z kolegą nurtował nas jeden problem, a nie
odpowiedzi na niego w googlach. Mianowicie: wyobraźmy sobie sytuacje w
której jade drogą tracę panowanie nad autem, uderzam w drzewo, przód
auta mocno pokiereszowany, załóżmy szkoda na 7 tys. złoty, auto warte
35tys., nie posiadam polisy AC, no wiec choluje autko do domu do garażu
i myśle że trzeba bedzie naprawić z własnej kieszeni... ale ... wpadam
na pomysł że jutro wypełniam wniosek na stronie www (bądź też w punkcie
ubezpieczeniowym) o polise AC, wyliczają mi tam ładnie składke, opłacam
ją, po czym za miesiąc czasu (a może mniej) zgłaszam ubezpieczycielowi
szkode, że uderzyłem w drzewo (moge nawet auto podwieść na miejsce
zdarzenia, ale to chyba nie ważne - może przecież rzeczoznawca
przyjechać do mnie do garażu). Gdzie tkwi haczyk? Jak ubezpieczyciele
zabezpieczają się przed sytuacją, że najpierw moge spowodować szkodę, a
później wykupić polisę? :) pewnie głupie pytanie, ale nigdynie mieliśmy AC.

Jeśli nie jest to kontynuacja AC to ubezpieczyciel sprawdzi samochód. Jeśli masz bezwypadkową historię AC i ciągłość w posiadaniu AC (przechodzisz do innego TU) to jest szansa, że ubezpieczyciel daruje sobie kontrolę samochodu.

Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?