Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?

Data: 2011-01-10 19:58:20
Autor: Yogi\(n\)
Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?
Użytkownik "luky" <luky007@op.pl> napisał w wiadomości news:igfgc6$dcb$1news.onet.pl...
Gdzie tkwi haczyk?

Ano pewnie tam, że jeśli nie oglądają przed zawarciem umowy, to nie zamierzają wypłacić ani grosza po zgłoszeniu szkody, ot taka polityka handlowa ;-)
A tak poważnie - w poprzednim aucie, gdy było nowe miałem AC przez trzy lata, potem przerwa i teraz mam od dwóch lat - za kazdym razem zdjęcia, oględziny - z wyjątkiem tego pierwszego, zaraz po kupnie auta, bo AC w pakiecie przy zakupie nowego. Na szczęście nigdy nie musiałem korzystać. (z czyjegoś OC też nie, a jeżdżę prawie dwadzieścia lat i pół miliona już "odbębniłem").

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Jak zabezpieczają się ubezpieczyciele AC?