Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?

Data: 2010-09-20 15:25:24
Autor: Tomek
Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?

Użytkownik "Rylen" <rylen@man.pl> napisał w wiadomości news:4c939357$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
Wiem! temat rzeka. Chodzi mi o  kilka prostych porad co zamontować/zainstalować.
samochód Peugeot 106  1997r

Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
T.

Data: 2010-09-20 15:50:20
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-20 15:25, Tomek pisze:
Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
T.

takie auto kradnie gówniarzeria żeby poszaleć na mieście i potem zostawić, dla autora wątku to być może dorobek życia dlatego nawet w przypadku tańszego auta warto pomyśleć o zabezpieczeniu. Ja proponuje odcięcie czujnika położenia wału, ale należy pamiętać aby nigdy o nim nie zapominać, bo może po takim zapominalstwie zapalić się nam kontrolka silnika. Plus takiego rozwiązania jest taki, że nie potrzeba żadnych przekaźników tylko przedłużyć kable i ukryć przełącznik gdzieś w nietypowym miejscu. (z tym bywa problem, bo co to znaczy nietypowe miejsce :)?)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-20 17:31:06
Autor: Rafał Grzelak
Tomek wrote:

> [...]
> samochód Peugeot 106  1997r

Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)

Sie smiej... a mi w czerwcu gwizdneli cieniasa z 1997 roku...
Widac dobry rocznik. :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-20 17:01:59
Autor: masti
Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?
Dnia pięknego Mon, 20 Sep 2010 17:31:06 +0200 osobnik zwany Rafał Grzelak
wystukał:

na części dobry :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-21 09:01:06
Autor: Tomek

Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0gzd1ib5hvgiy000news.onet.pl...
Tomek wrote:

> [...]

Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
T.

Sie smiej... a mi w czerwcu gwizdneli cieniasa z 1997 roku...

Przperaszam - trochę mnie to zastanowiło, że autor wątku chce się ustrzec przed kradzieżą takiego wiekowego auta. Choć wiem, jakby zabolało, gdyby zniknął...
Starsze auta idą też na części - w Niemczech w statystykach wysoko są trabanty.
Generalnie - odciecie paliwa i to na przewodzie paliwowym - przekaźnik plus elektrozawór. Choć z drugiej strony nie będzie takiego auta kradł ktoś, kto przyjdzie z notebookiem i podłączy do komputera pokładowego... A na smyków są prostsze sposoby (np. deska z gwoździami na fotelu kierowcy pod kawałkiem jakiegoś przykrycia...). Powinno zadziałać, zwłaszcza nocą :-)
Tomek

Data: 2010-09-21 14:38:28
Autor: Plumpi
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i79lq5$9h8$1news.ett.com.ua...

[...]

Tyle, że tu jest Polska, a nie JuEsEj ani Dojczland tu za taki numer pójdziesz siedzieć na jakieś 3-5 lat.

Data: 2010-09-21 14:41:52
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-21 14:38, Plumpi pisze:
Tyle, że tu jest Polska, a nie JuEsEj ani Dojczland tu za taki numer
pójdziesz siedzieć na jakieś 3-5 lat.

bzdura, możesz mieć w aucie coś takiego, przecież nikt Ci nie zabroni nadziewania się na bolce w czasie jazdy, może właściciel lubi takie atrakcje :)?

--
krzysiek82

Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?