Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?

Data: 2010-09-21 15:35:33
Autor: Chris
Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?
Rylen nabazgrał:
Wiem! temat rzeka. Chodzi mi o  kilka prostych porad co ubezpieczać. Więc doszedłem do wniosku ( nie wiem czy słusznego)
że lepiej tą kasę wydać na zabezpieczenie typu blokada skrzyni,
kierownicy +  jakiś lepszy alarm.

Szkoda kasy ... jak mają zaj....ć to i tak to zrobią. Kumpel miał super chiper zabezpieczenia to załafdowali na lawetę i odjechali ... rozbroją sobie z norce. Drugi znajomy dzięki monitoringowi namiezył jak jego mesia ładują do lodówki i jadą do Ruskich .... tam normalnie można rejestrować kradzone auta a jak właściciel nie zgłosi się po nie przez rok to już zostają legalnie na ich terenie :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?