Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?

Data: 2010-04-21 20:48:58
Autor: Rooobert K...
Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?
Witam,

Drzwi garażowe uchylne typowe, jakie montują teraz w bloku - mam wrażenie, że mocniejsze szarpnięcie i otwieram te drzwi.
I tak sobie pomyślalem, że z tanich zabezpieczeń sygnalizujących będzie podłącznie czujnka do drzwi garażowych i do radiopowiadomienia - mam ok. 150 m do garażu.
Macie jakieś inne pomysły ?

Pozdr.

R.

Data: 2010-04-22 05:52:20
Autor: Panslavista

" Rooobert K..." <rkrk0101.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hqnobq$oni$1inews.gazeta.pl...
[...]

I wiążka granatów podczepiona do drzwi.

Data: 2010-04-22 13:09:51
Autor: Koteczek
Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?

I wiążka granatów podczepiona do drzwi.

mikrostyk -> stycznik -> rainbow. Wciagnie oprycha i utopi. I pozamiatane a raczej odkurzone :O)

Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?