Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?

Data: 2009-06-19 11:27:25
Autor: Fantom
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?
Witam
Uzywam laptopa IBM T61 z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych. No i w windows ladnie to sobie dziala, ale jak zabezpieczyc samo uruchomienie laptopa na palec ? Udaj mi sie to tylko zrobic na haslo. A niby w ustawieniach w biosie jest taka opcja jak
"wykasuja baze palcow z pamieci". Czyli jakos ta baza musi tam byc i chyba mozna jej uzyc ?

Fantom

Data: 2009-06-19 17:49:27
Autor: Doxent
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?
"wykasuja baze palcow z pamieci". Czyli jakos ta baza musi tam byc i chyba mozna jej uzyc ?

NTG pozatym fingerprint to zabawka dla dzieci. Takie zabezpieczenia można obejść z LiveCD w 5minut
Naprawdę nic nie oferuje lepszego zabezpieczenia jak TrueCrypt i długie hasło. Tego nic nie obejdzie szybko.

Data: 2009-06-19 16:50:06
Autor: kamil

"Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h1gc1r$7p9$1inews.gazeta.pl...
"wykasuja baze palcow z pamieci". Czyli jakos ta baza musi tam byc i chyba mozna jej uzyc ?

NTG pozatym fingerprint to zabawka dla dzieci. Takie zabezpieczenia można obejść z LiveCD w 5minut

A wystartujesz z LiveCD kiedy bios poprosi cie o palucha?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-21 18:33:27
Autor: Doxent
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?

A wystartujesz z LiveCD kiedy bios poprosi cie o palucha?

bios o to nie prosi tylko windows. No chyba, że jeszcze takiego laptopa nie spotkałem. A bios można wykasować.

Data: 2009-06-21 19:26:23
Autor: Fantom
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?
A wystartujesz z LiveCD kiedy bios poprosi cie o palucha?

bios o to nie prosi tylko windows. No chyba, że jeszcze takiego laptopa nie spotkałem. A bios można wykasować.

Czytales moze glowne pytanie ?

Fantom

Data: 2009-06-19 23:28:20
Autor: Fantom
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?
"wykasuja baze palcow z pamieci". Czyli jakos ta baza musi tam byc i chyba mozna jej uzyc ?

NTG pozatym fingerprint to zabawka dla dzieci. Takie zabezpieczenia można

A na jaka pisac ?

obejść z LiveCD w 5minut
Naprawdę nic nie oferuje lepszego zabezpieczenia jak TrueCrypt i długie hasło. Tego nic nie obejdzie szybko.

Hmm. A jak chcesz wystartowac kompa jak masz pytanie o haslo/palec ? Chyba faktycznei o czyms nie wiem albo Ty cos przeoczyles

Fantom
ps. O hasle na dysk jaki mozna zalozyc nie wspomne - podobno bardzo ciezkie do ruszenia

Data: 2009-06-20 13:27:25
Autor: Saiko Kila
Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?
Proces Doxent <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> zwrócił błąd:
[...]

Są komercyjne lepsze niż TC moim zdaniem. To znaczy lepiej zabezpieczają, nic nie odzyskasz np. po padzie dysku, a z TC łatwiej, zwłaszcza w firmie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Jak zabezpieczyc laptopa fingerprintem ?