Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata

Data: 2009-04-29 03:42:55
Autor: fatso
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
http://swiniopas.is-the-boss.com/Trial.pdf

Powyzej w jezyku angielskim dla gramotnych podrecznik dla mordercow, oparty na jednym autentycznym
przykladzie- moim wlasnym. Ile na tym zarobilem? Ok. 25 tys zl z plusem, wyplacane mi przez urzednikow
krolewskich przez 20 miesiecy- troche ponad pol miliona zl. Problem w tym, ze 6 tyg. temu trybunal krolewski
mnie upierdolil, znajdujac argumenty by mi juz wiecej nie placic. Bylem bezczelny- na propozycje przeszkolenia
 w sztuce mordowania ja odpowiedzialem , ze w wieku lat 62 malpa co robi sztuki na sznurku, ja nie bede.
Szukam w zw. z tym rezysera, ktory by mi
teraz zaplacil za moja Life Story, dal zyc dalej na srebrach i w luksusach. Inaczej bryndza i pod most bo zyc
z tych marnych 8 tys zl miesiecznie jakie teraz biore za mala prywatna mordownie, tak sie tutaj nie da.

Moja Mondrusia, gdy wychodzila za mnie, stwierdzila kiedys ze zdziwieniem, ze ja , w przeciwienstwie do Swinskich Ryjow,
nigdy nie klamie. Moze udziwniam swoje zyciowe przypadki i przedstawiam je w krzywym zwierciadle. Ale nie lze bo po
prostu nie umiem. Coz ja temu winien-odpowiedzialem tej dobrej kobiecie- ze zycie mnie tak dziwnie doswiadczalo?
Ze ja naprawde naszczalem na swiat caly ze szczytu najwyzszego naowczas budynku w 1977- czyli cudu swiata pod
nazwa WTC w NYC? Ze ja wyszczalem sie na Dolara w kilka mies. pozniej na Wall Street, na dywan wykanczanego wlasnie
w srodku budynku Lloydsa?

Tak wiec teraz to co pisze wyzej, jest prawda. To znaczy ja tej 86-letniej babci nie zamordowalem ale pewna kuchta angielska,
jej synowa i podawaczka nocnikow w szpitalu z zawodu, o to mnie oskarzyla. Babcia sobie umarla naturalnie, peklo jej serduszko
po cichym  zawale i rzecz owa byla wiadoma wlasciwym czynnikom juz w 25 godzin po jej smierci. Ale tu juz wmieszalo sie
angielskie prawo, wyzsze czynniki. I one, jak sie okazalo potrafia zrobic z siebie durnia. Ale nie ze mnie- ja sam, bedac intensywnie
gownem obrzucany okazalem sie na tyle sliski, ze to gowno nie chcialo sie do mnie przylepic. Wzialem sobie za wzor filozofie
Mahatmy Gandhiego- przeczekac, robic swoje, stawiac bierny opor- a w miedzyczasie kosic szmal na durniach i inwestowac
w srebra angielskie.
No, teraz juz wiecie skad u mnie sie znalazlo to Muzeum Sreber Uzytkowych angielskich.
A sprawe ujawniam bo nie chca moi angielscy przyjaciele wiecej juz mi placic za to, ze nic nie robie.
Kryzys, rozumicie. Grypa u swin. W kasie bryndza.

fatso

Data: 2009-04-29 05:42:17
Autor: Zbyszek
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
napisz ksiazke. masz niezłe pioro.
Albo otworz piekarnie prawdziwego chleba w tym kraju tostow.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-29 05:29:41
Autor: fatso
Zbyszek wrote:
napisz ksiazke. masz niezłe pioro.
Albo otworz piekarnie prawdziwego chleba w tym kraju tostow.

sam robie chleb. Mam maszyne f-my Panasonic ale ze znam tylko
jedna recepture to tak jak Porschem rozwozic nawoz na pola.
Ale chleb dobry mi wychodzi. Dodaje ziarenek lnu z Polski

Data: 2009-04-29 12:35:27
Autor: kigam
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata

Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomo¶ci
Zbyszek wrote:
> [...]

jedna recepture to tak jak Porschem rozwozic nawoz na pola.
Ale chleb dobry mi wychodzi. Dodaje ziarenek lnu z Polski

Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

Data: 2009-04-29 12:48:31
Autor: iktorn
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata [OT]
kigam pisze:

Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

oksymoron ci wyszedł - dobre masło z produktów dostępnych w markecie ;)

Data: 2009-04-29 12:50:01
Autor: Emka
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:gt9akf$bvu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Fatso a może wiesz jak zrobić masło z produktów dostępnych w markecie, bo
bym sobie zjadł chlebka z dobrym masłem a tu bryndza.

Kup ¶mietanę-kremówkę, co najmniej 30% i ubijaj j± w mikserze. Pocz±tkowo wyjdzie Ci bita ¶mietana (taka jak do do deserów, tylko niesłodka), ale jak przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99% wyjdzie masło :)

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-04-29 11:14:26
Autor: xbartx
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:50:01 +0200, Emka napisał(a):

Kup śmietanę-kremówkę, co najmniej 30% i ubijaj ją w mikserze.
Początkowo wyjdzie Ci bita śmietana (taka jak do do deserów, tylko
niesłodka), ale jak przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99%
wyjdzie masło :)

No niby wszystko się zgadza tylko skąd on tam weźmie śmietanę?!? ;)

--
xbartx

Data: 2009-04-29 13:26:02
Autor: Emka

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gt9cqi$gio$1inews.gazeta.pl...

No niby wszystko się zgadza tylko skąd on tam weźmie śmietanę?!? ;)

To tam nawet śmietany nie mają? ;-)

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-04-29 22:07:25
Autor: xbartx
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata
On Wed, 29 Apr 2009 13:26:02 +0200
"Emka" <emka@onet.eu> wrote:

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gt9cqi$gio$1inews.gazeta.pl...

> No niby wszystko się zgadza tylko skąd on tam weźmie śmietanę?!? ;)

To tam nawet śmietany nie mają? ;-)

Nie no mają. Tylko weź się karnij i zakup tę ich "śmietanę" a później
jeszcze spróbuj ubić - życzę powodzenia hłe hłe :)

Xenocide

Data: 2009-04-29 13:06:03
Autor: kigam
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata

Użytkownik "Emka" <emka@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

jak
przerwiesz ubijanie i zaczniesz ponownie, to na 99% wyjdzie masło :)

A po jakim czasie zacz±ć ubijać ponownie.

Data: 2009-04-29 13:17:34
Autor: Emka
Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:gt9crh$i9j$1nemesis.news.neostrada.pl...

A po jakim czasie zacz±ć ubijać ponownie.

Wła¶ciwie od razu, to nie ma chyba znaczenia. Możesz poekperymentować.
Mi masło wyszło przez przypadek :) Chciałam ubić ¶mietanę, zaczęłam ubijać, po jakim¶ czasie wył±czyłam mikser, uznałam, że ¶mietana jest chyba za lekko ubita, więc zaczęłam ubijać ponownie i wtedy niemal momentalnie zmieniła się w masło. Całkiem przyzwoite (jak na domowe warunki), ale ... słodkie, bo oczywi¶cie wcze¶niej dodałam cukier.

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-04-29 20:53:31
Autor: Zbyszek
Dnia 29-04-2009 o 06:29:41 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

sam robie chleb. Mam maszyne f-my Panasonic ale ze znam tylko
jedna recepture to tak jak Porschem rozwozic nawoz na pola.
Ale chleb dobry mi wychodzi. Dodaje ziarenek lnu z Polski

no wiem pisałe¶, ale nie o to chodzi, pomysł jest, recepta wiec czemu nie  zmienić skali.
Mi sie wreszcie zakwas udał, z maki żurkowej.

--
Pozdrawiam,
Z.

Jak zabic staruszke i ciagnac z tego profity przez 2 lata