Jak zablokować internet ?

Data: 2010-12-29 11:22:03
Autor: Ryszard Czarnowski
Jak zablokować internet ?

Użytkownik "RadekD" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifc8g6$te1$1news.onet.pl...
Pacjent to Samsung Avila w sieci Era. Chciałbym uniemożliwić
łączenie się telefonu z internetem. Jak to zrobić najsensowniej ?
Użytkownik telefonu używa go tylko do rozmów i od czasu do czasu do
wysyłania SMS i boje się, że kiedyś przez przypadek połączy się z internetem i jakaś aplikacja będzie tydzień działała w tle nabijając rachunek.

IMHO operatorzy i producenci komórek są coraz bardziej przebiegli i
trzeba się niekiedy mocno przyjrzeć by zauważyć, że dana aplikacja
łączy się z siecią.

Miałem podobny problem, tyle, ze w Plusie i był inny telefon. Właczyłem uwierzytelnianie, co spowodowało, ze telefon sam sie nie łaczył po przypadkowym nacisnieciu klawisza, lecz czekał na potwierdzenie. Jak sie okazało, było to skuteczne, gdyz bardzo czesto zdarzało mi się zobaczyć, że chciał się połączyć.
Mysle, że i w tym telefonie jest opcja właczenia uwierzytelniania i wtedy trzeba potwierdzic chęć łaczenia z internetem. Natomiast by sie całkowicie pozbyc po prostu trzeba usunac konfigurację połączenia.

Rycho

Jak zablokować internet ?