[OT] Jak zablokowac sidebary z twitterem?

Data: 2010-02-09 15:54:01
Autor: Tomasz Radko
[OT] Jak zablokowac sidebary z twitterem?
Np. na tej stronie:

http://www.sabernomics.com/

z lewej strony jest takie g***enko, na którym ciągle coś się przewija.
Drażni mnie to niemożebnie. Da się to jakoś ubić, albo pluginem, albo
blokując jakiś adres z poziomu firewalla?

pzdr

TRad

Data: 2010-02-09 17:12:17
Autor: Rasheed

Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkrrc1$npc$1@news.interia.pl...
[...]

Ja dodalem to do filtru w adblocku w FF i sie nie pojawia.

Rasheed

Data: 2010-02-09 17:56:20
Autor: TheBest
Tomasz Radko pisze:
[...]

ff + adblock plus i filtr

Data: 2010-02-09 20:04:32
Autor: Tomasz Radko
TheBest pisze:
Tomasz Radko pisze:
> [...]

Drażni mnie to niemożebnie. Da się to jakoś ubić, albo pluginem, albo
blokując jakiś adres z poziomu firewalla?

Dzięki, o to mi chodziło. W Operze też działa.

pzdr

TRad

[OT] Jak zablokowac sidebary z twitterem?