Jak zablować niechcianego nadawcę?

Data: 2012-02-03 12:57:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Jak zablować niechcianego nadawcę?
Outlook Express, szukałem w googlach ale porady nie działaj±. Jak skutecznie zablokować tego pajaca u2?

BBR

Data: 2012-02-03 13:02:11
Autor: zdumiony
W dniu 2012-02-03 12:57, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Outlook Express, szukałem w googlach ale porady nie działaj±. Jak
skutecznie zablokować tego pajaca u2?

BBR
W OE jest to łatwiejsze niż w Thunderbirdzie.
Stajemy na wiadomo¶ci, wybieramy menu Wiadomosc->Zablokuj nadawce
niestety rozpoznaje tylko po mailu, w Thunderbirdzie też

Data: 2012-02-03 13:05:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Jak zablować niechcianego nadawcę?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jggibq$51h$5inews.gazeta.pl...
[...]

Dziękuję. Tak wła¶nie robiłem ale ta glista u2 wci±ż pojawia się w odebranych wiadomo¶ciach. Skasuję i założę listę jeszcze raz.

BBR

Data: 2012-02-03 13:16:56
Autor: Ronald Kuczek
On 02/03/2012 01:05 PM, Pan hrabia Bobrowski wrote:

[...]

Do końca nigdy nie unikniesz niepoż±danych tre¶ci. Wystarczy np., że osoba spoza listy zablokowanych nadawców zacytuje tego niechcianego i widzisz t± wiadomo¶ć, czy chcesz czy nie.

RK

Data: 2012-02-03 19:10:37
Autor: pluton
Jak zablować niechcianego nadawcę?
Outlook Express, szukałem w googlach ale porady nie działaj±. Jak
skutecznie
zablokować tego pajaca u2?

A co ? Bawisz sie w Jarozlawa ? Tworzysz swoj wlasny, maly swiatek ?

Nullification

Data: 2012-02-03 19:18:03
Autor: mkarwan
Jak zablować niechcianego nadawcę?
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4f2bcbc2$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Outlook Express, szukałem w googlach ale porady nie działaj±. Jak skutecznie zablokować tego pajaca u2?

Narzędzia -> Reguły wiadomo¶ci -> Grupy dyskusyjne -> Kiedy w polu od znajduj± się osoby -> Usuń j±.

Data: 2012-02-03 20:03:06
Autor: rAzor
Jak zablować niechcianego nadawcę?
Rynce opadli! Patrzcie co - mkarwan napisaĹ‚ :-)  :
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w
wiadomości news:4f2bcbc2$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Outlook Express, szukałem w googlach ale porady nie działają. Jak
skutecznie zablokować tego pajaca u2?

Narzędzia -> Reguły wiadomości -> Grupy dyskusyjne -> Kiedy w polu od
znajdują się osoby -> Usuń ją.

Lamerskie działanie.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-03 20:51:39
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 20:03, rAzor pisze:
Narzędzia -> Reguły wiadomo¶ci -> Grupy dyskusyjne -> Kiedy w polu od
znajduj± się osoby -> Usuń j±.

Lamerskie działanie.

Ale jakze skuteczne ;) Hie hie.

Data: 2012-02-03 20:56:11
Autor: rAzor
Jak zablować niechcianego nadawcę?
Rynce opadli! Patrzcie co - u2 napisaĹ‚ :-)  :
W dniu 2012-02-03 20:03, rAzor pisze:
NarzÄ™dzia ->  ReguĹ‚y wiadomoĹ›ci ->  Grupy dyskusyjne ->  Kiedy w polu od
znajdujÄ… siÄ™ osoby ->  UsuĹ„ jÄ….

Lamerskie działanie.

Ale jakze skuteczne ;) Hie hie.

GĂłwno prawda.

Data: 2012-02-04 08:44:02
Autor: u2
Jak zablować niechcianego nadawcę?
W dniu 2012-02-03 20:56, rAzor pisze:
Ale jakze skuteczne ;) Hie hie.

Gówno prawda.

Nie unos sie tak, ja na Romka G. nie glosowalem i nigdy nie zaglosuje.

Wystarczy umiec zalozyc filtr z odpowiednimi kryteriami, ale to
przerasta zdolnosci cwelika bambaryly BBR :)

Data: 2012-02-04 14:33:53
Autor: u2
Jak zablować niechcianego nadawcę?
W dniu 2012-02-04 14:31, Roman pisze:
Najlepszym filtrem jest zgrabny donosik do prokuratury.

No to donos cwelik, taki juz jestes bombelik :)

Jak zablować niechcianego nadawcę?