Jak zabraćsię za wydanie albumu

Data: 2009-05-31 11:34:40
Autor: piotrosiecki
Jak zabraćsię za wydanie albumu

Wpadliśmy z kolegą na pomysł, żeby zrobić album ze zdjęciami z rezerwatu
przyrody. Rezerwat jest unikatowy w skali europejskiej. Przygotowanie
fotografii wymagałoby pewnie ogromnego zaangażowania i przesiedzenia cały rok
w lesie. Dysponujemy oczywiście swoim sprzętem. Czy ktoś wie jak w takim
przypadku pozyskać sponsorów, wydawców itd. Jestem w tym temacie zielony. Czy
ktoś mógłby doradzić powiedzieć jaki jest optymalny nakład, jakie są koszta
itp sprawy z tym związane?

Witam.
Wydaje mi się, że najszybszym sposobem mającym największe szansę powodzenia jest
posiadanie gotowego materiału na album (w postaci próbnych wydruków/odbitek lub
być może nawet fotoksiążki czy albumu).
Drugim sposobem jest zaproponowanie sfotografowania konkretnego rezerwatu
(tematu) ale musisz mieć jakieś prace w tej kategorii (w tym przypadku prace o
tematyce przyrodniczej) i je przedstawiasz jako próbki Twoich umiejętności.
Pozdrawiam
Piotr

--

Jak zabraćsię za wydanie albumu