Jak zabronić bankowi wydzwaniania do m nie z ich ofertami (m-Bank)?

Data: 2013-12-03 16:09:22
Autor: Luke
Jak zabronić bankowi wydzwaniania do m nie z ich ofertami (m-Bank)?
Dnia 2013-11-30 20:09, Użytkownik Marcin N napisał:
Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?

W starym serwisie można to było gdzieś odhaczyć. Zrobiłem tak i mam
spokój od jakiegoś roku. Czy w nowym można, nie wiem. Na pewno można
podczas takiej rozmowy spokojnie o to poprosić.

L.

Jak zabronić bankowi wydzwaniania do m nie z ich ofertami (m-Bank)?