Jak zabronić bankowi wydzwaniania do mnie z ich ofertami (m-Bank)?

Data: 2013-11-30 22:55:12
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Jak zabronić bankowi wydzwaniania do mnie z ich ofertami (m-Bank)?
Dnia Sat, 30 Nov 2013 20:09:28 +0100, Marcin N napisał(a):

Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?

było na innej grupie, pomysł nie jest mój, ale go tu powtórzę bo dobry i
skuteczny, jak chcesz kogoś spławić to powiedz: "chwileczkę, za moment
wracam" i odłóż telefon nie przerywając połączenia, ewentualnie zawieś i
wróć do swoich czynności

po kilku takich akcjach profesjonalne firmy telemarketoidowe odnotują sobie
przy Twoim nr telefonu odpowiednią notatkę i więcej Twojego numeru nie
wybiorą.
Oni nie mają  czasu na jałowe wiszenie na słuchawce.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

Data: 2013-12-01 09:50:40
Autor: Marek
On Sat, 30 Nov 2013 22:55:12 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <adres.na@mojej.www.pl> wrote:
[...]

Nie każdy może pozwolić sobie na zablokowanie telefonu na pół godziny... A właśnie, ile minut wytrzymają?

--
Marek

Data: 2013-12-01 15:59:08
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Dnia Sun, 01 Dec 2013 09:50:40 +0100, Marek napisał(a):

[...]

21 minut najcierpliwszy, realnie rezygnują przed 10 minutą.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album4/miasto/index9.php

Data: 2013-12-06 12:23:48
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 01 Dec 2013 09:50:40 +0100, Marek wrote:
> [...]
> wróć do swoich czynności

 Nie każdy może pozwolić sobie na zablokowanie telefonu na pół  godziny...

Hold blokuje telefon?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Jak zabronić bankowi wydzwaniania do mnie z ich ofertami (m-Bank)?